چهارشنبه 14 تیر 1385

پرونده شکايتی موکلان از دانشگاه لرستان به شعبه اول ديوان عدالت اداری ارجاع شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی

يکی از وکلای مدافع سه تن از دانشجويان دانشگاه لرستان خبر داد: امروز پرونده‌ی شکايت سيامک نادعلی، آرش خاندل و محمدجواد دردکشان از دانشگاه لرستان به شعبه‌ی اول ديوان عدالت اداری ارجاع شد.

هوشنگ پوربابايی، يکی از وکلای مدافع اين سه دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار داشت: موکلانم چهارم دی ماه سال ۸۴ در خصوص برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه لرستان به اتهام تجمع غير قانونی و اخلال در نظم عمومی به کميته‌ی انضباطی دانشگاه احضار شدند.

وی افزود: کميته‌ی بدوی، اين دانشجويان را به منع موقت از تحصيل به مدت دو ترم محکوم کرد. علی‌رغم اعتراض موکلانم رای صادره از سوی کميته‌ی تجديدنظر عينا تاييد شد.

پوربابايی خاطر نشان کرد: اين حکم، قبل از قطعيت، اجرا و اعمال شده و حتی دانشجويان اجازه‌ی حضور در امتحانات ترم پاييز سال تحصيلی ۸۵-۸۴ را نداشتند و نمرات تمامی دروس امتحانی به بهانه‌ی عدم شرکت در جلسه‌ی امتحانات صفر رد شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی گفت: اينجانب به همراه ديگر وکلای اين پرونده دادخواستی مبنی بر شکايت از دانشگاه لرستان را به ديوان عدالت اداری ارايه کرديم و حضور مجدد، ثبت‌نام دانشجويان و احقاق حقوق آنها را خواستار شديم.

پوربابايی گفت: امروز اين پرونده به شعبه‌ی اول ديوان عدالت اداری ارجاع شده است.

Copyright: gooya.com 2016