یکشنبه 19 شهریور 1385

اعلام جرم وکيل مدافع خانواده اکبر محمدی در دادسرای جنايی بررسی می‌شود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی

وکيل مدافع خانواده اکبر محمدی از اعلام جرم عليه مسوولان زندان اوين خبر داد.

خليل بهراميان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: در رابطه با مرگ اکبر محمدی با اعلام اتهام قتل عمدی عليه مسوولان زندان اوين و مسوولان بهداری زندان اوين و ... در ۱۲ صفحه اعلام جرم کردم و اين پرونده در شعبه‌ی دوم بازپرسی دادسرای جنايی تهران در حال بررسی است.

وی تصريح کرد: در رابطه با اين اعلام جرم، تشکيل کميسيون پزشکی با شرکت پزشکان پزشکی قانونی و پزشکانی که در طول مدت هفت سال از زمان بازداشت اکبر محمدی و هنگامی که وی تحت معالجه قرار گرفته يا تشکيل تيم حقيقت‌ياب متشکل از پزشکان غيردولتی، مستقل و صاحب نظران قضايی که فعلا در دستگاه قضايی نيستند را درخواست کرده‌ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين نعمت احمدی وکيل مدافع خانواده اکبر محمدی نيز از ثبت شکايت عليه سازمان زندان‌ها، مسوولان بندی که اکبر محمدی در آن به سر می‌برده، بهداری زندان و کسانی‌که بدون در نظر گرفتن وضعيت جسمی وی دستور اعزام مجدد او را به زندان داده‌اند در دادسرای جنايی تهران خبر داده بود.

سهراب سليمانی مدير کل زندان‌های تهران با اظهار بی‌اطلاعی از شکايت ثبت شده عليه زندان، درباره‌ی شکايت احمدی به خبرنگار ايسنا گفته بود: طبيعی است که هر کس احساس کند به وی ظلمی شده است می‌تواند به مرجع قضايی شکايت کند.تاکنون چيزی درباره‌ی شکايت خانواده‌ی محمدی نشنيده‌ام.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلام جرم وکيل مدافع خانواده اکبر محمدی در دادسرای جنايی بررسی می‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016