پنجشنبه 18 خرداد 1385

آيت الله خزعلی: ممکن است عدم شرکت من در خبرگان رهبری باعث زيان شود، آفتاب

آفتاب: آيت الله خزعلی گفت: سن من برای رياست مجلس خبرگان مناسب نيست و هيچ کدام از کارهای مربوط به هيئت رئيسه را قبول نمی کنم. عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگويی با اعلام اين مطلب افزود: اميدواريم هرچه زودتر حال آيت ا... مشکينی بهبود يابد و دعا می کنيم خداوند اين مرد صالح را در دايره خبرگان باقی بدارد.


آيت الله خزعلی افزود: در مورد شرکت ايشان نمی توان اظهارنظر کرد و بايد ديد حالشان اجازه می دهد يا خير اما من رياست مجلس خبرگان را نخواهم پذيرفت.

عضو سابق فقهای شورای نگهبان افزود: انتخاب رئيس مربوط به گفتار نيست، مربوط به اين است که از بين افراد صالح هرکسی که اکثريت آرا را به دست آورد، به رياست مجلس خبرگان انتخاب خواهد شد. آيت الله خز علی در ادامه گفت: من کارهای زيادی دارم و با اينکه مشغله کاری من فراوان است در عين حال وظيفه خود می دانم در انتخابات مجلس خبرگان کانديدا شوم، زيرا ممکن است عدم شرکت من در خبرگان رهبری باعث زيان شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: کسی که برای انتخاب خبرگان رهبری کانديدا می شود، بايد ضداجنبی، ضد آمريکا و ضد غرب باشد و اگر گاهی اين طرف بود و گاهی آن طرف به درد اين کار نمی خورد، ولواينکه مجتهد باشد. وی افزود: کانديدای خبرگان رهبری بايد فقيهی باشد عادل و وفادار به آرمان های انقلاب و تا پای جان بايستد.

آيت الله خزعلی در ارزيابی از تحرکات و فعاليت های گروه های سياسی برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری گفت: اگر منظور گروه های سياسی است که در انتخابات اخير رياست جمهوری هم فعاليت داشتند، آنها هميشه از اين بازی ها دارند و از بين ۳۰ ميليون تنها چهارميليون رای آوردند. مردم نبايد به آنها توجه کنند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت الله خزعلی: ممکن است عدم شرکت من در خبرگان رهبری باعث زيان شود، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016