شنبه 14 مرداد 1385

آيت‌الله خزعلی: عملكرد احمدی‌نژاد چشم‌ها را به خود دوخته است، ايسنا

شوراي نگهبان در انتخابات خبرگان در حد قانون محكم بايستد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

آيت‌الله خزعلي گفت: ملت بايد بيدار باشند و مانع ورود كساني كه لياقت كافي ندارند به مجلس خبرگان بشوند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دبير كل بنياد بين‌المللي غدير در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشيه‌ي همايش بنياد غدير استان تهران، با اشاره به اهميت انتخابات خبرگان، در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا، اظهار داشت: انتخابات خبرگان بسيار مهم و حساس است چرا كه رهبري داراي نقشي حساسي در جامعه است و افراد ارزنده بايد در انتخابات خبرگان شركت كنند.

وي گفت: ملت ما بايد بيدار باشد و اجازه ندهد افرادي كه داراي اعتبار لازم نيستند، در اين انتخابات شركت كنند، ولو قانون به آنها اجازه داده باشد، ملت بايد بيدار باشند و مانع كساني كه لياقت كافي ندارند، بشوند.

خزعلي هم‌چنين در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار ايسنا، درباره كانديداتوري خود، گفت: ان‌شاء‌الله در انتخابات خبرگان كانديدا خواهم شد.

دبير كل بنياد بين‌المللي غدير، هم‌چنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اين‌كه توصيه‌اش به شوراي نگهبان براي انتخابات خبرگان چيست گفت: شوراي نگهبان بايد محكم بايستد، ولي در حد قانون. ممكن است در مواردي قانون به آنها اجازه ندهد جلوي چيزهايي را بگيرند ولي آنها بايد در چارچوب قانون فعاليت كنند و در اينجا بايد مردم بيدار باشند، همان‌طور كه در انتخابات ( رياست‌جمهوري) مردم بيدار بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در پاسخ به سوال ديگري در مورد ارزيابي‌اش از دولت احمدي‌نژاد، اظهار داشت: عملكرد احمدي‌نژاد به نحوي است كه همه‌ي چشم‌ها را به خود دوخته و هر چه برخي از افراد كارشكني مي‌كنند، اين كارشكني‌ها به نتيجه نمي‌رسد و خود نيز اعتراف مي‌كنند كه عملكرد دولت احمدي‌نژاد درست است.

خزعلي گفت: در خارج ابتدا مي‌گفتند يك آهنگرزاده براي انتخابات كانديدا و رييس‌جمهور شده است، ولي حالا اعتراف مي‌كنند كه احمدي‌نژاد يك مرد جهاني است.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت‌الله خزعلی: عملكرد احمدی‌نژاد چشم‌ها را به خود دوخته است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016