دوشنبه 23 مرداد 1385

تغييرات در مديريت "همشهری" و خروج زائری، سردبير روزنامه، بازتاب

زائری که دو ماه پيش، از سردبيری روزنامه «همشهری» کناره‌گيری کرده بود و به عنوان معاون فرهنگی مؤسسه «همشهری»، مسئوليت نشريات زيرمجموعه آن را بر عهده داشت، هم‌اکنون از اين سمت کناره‌ گرفته و شنيده می‌شود برای ادامه تحصيل عازم لبنان است.


کمتر از يک سال پس از انتخاب محمدباقر قاليباف به سمت شهرداری تهران و تغييرات در مديريت مؤسسه «همشهری»، اکنون بار ديگر در مديريت اين مؤسسه فرهنگی تغييراتی رخ داده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، بر پايه اين تغييرات، محسن چينی‌فروشان، مديرعامل «همشهری» و محسن اسماعيلی، در هيات مديره باقی مانده و با کنار رفتن علی‌اکبر اشعری، محمدرضا زائری و حشمت از اين پس، انتظامی، مديرمسئول کنونی روزنامه «همشهری»، سيدعباس صالحی و علی‌اکبر رحمانی فضلی به عضويت هیأت مديره اين مؤسسه درمی‌آيند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از سوی ديگر، زائری که دو ماه پيش، از سردبيری روزنامه «همشهری» کناره‌گيری کرده بود و به عنوان معاون فرهنگی مؤسسه «همشهری»، مسئوليت نشريات زيرمجموعه آن را بر عهده داشت، هم‌اکنون از اين سمت کناره‌ گرفته و شنيده می‌شود برای ادامه تحصيل عازم لبنان است.

اين در حالی است که «همشهری» با چهار دبير سرويس اداره می‌شود و همچنين در حالی که از برخی فشارها يا تغييرات در «همشهری محله» اخباری به گوش می‌رسد، انتظامی انحلال اين هفته‌نامه را رد کرده است.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تغييرات در مديريت "همشهری" و خروج زائری، سردبير روزنامه، بازتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016