پنجشنبه 26 مرداد 1385

پيام رهبر جمهوری اسلامی به سيدحسن نصرالله، ايلنا

* افسانه شکست ناپذيری و هيبت دروغين ارتش صهيونيست را به سخره گرفتيد
* دشمن اکنون درصدد پاشيدن ويروس بی‌صبری و ترديد در مردم است


تهران- خبرگزاری کار ايران

حضرت آيت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ در پيامی‌ خطاب به حجت الاسلام و المسلمين سيدحسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان، پيروزی مقاومت اسلامی ‌را پيروزی اسلام و موجب عزت ملت‌های عرب و شکسته شدن هيبت دروغين ارتش رژيم صهيونيستی دانستند و تصريح کردند: دشمن اکنون درصدد پاشيدن ويروس بی‌صبری و ترديد در مردم و ايجاد اختلاف ميان سياست‌مداران لبنان است، اما شما در خنثی کردن اين توطئه‌ها موفق خواهيد شد و پيروزی دومی ‌به دست خواهيد آورد.

به گزارش "ايلنا"، متن پيام ولی امر مسلمين به اين شرح است:
برادر مجاهد و بسيار عزيز جناب آقای سيدحسن نصرالله ادام الله عمره و عزه و عافيه
سلام عليکم بما صبرتم
درود بر شما و بر ديگر برداران و بر يکايک مجاهدان حزب الله
آن‌چه شما با جهاد و مقاومت بی‌نظير خود به امت اسلامی ‌هديه کرده‌ايد از حد توصيف اين جانب بالاتر است، جهاد دلاورانه و مظلومانه شما که نصرت الهی را به شما ارزانی داشت، بار ديگر ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگبار در برابر ايمان و صبر و اخلاص، ناکارآمد است و ملتی که ايمان و جهاد دارد مغلوب سيطره‌ قدرت‌های ستمگر، نمی‌شود.
پيروزی شما پيروزی اسلام بود، شما توانستيد به حول و قوه‌ الهی ثابت کنيد که برتری نظامی‌ به ابزار و سلاح و هواپيما و ناو تانک نيست به قدرت ايمان و جهاد و فداکاری همراه با عقل و تدبير است، شما برتری نظامی‌ خود را بر رژيم صهيونيستی تحميل کرديد، تفوق معنوی خود را در ابعاد منطقه‌ای و جهانی تثبيت نموديد، افسانه شکست ناپذيری و هيبت دروغين ارتش صهيونيست را به سخره گرفتيد و آسيب پذيری رژيم غاصب را به نمايش گذاشتيد، شما به ملت‌های عرب، عزت بخشيديد و توانايی‌های آنان را که ده‌ها سال به وسيله تبليغات و سياست‌های استکباری ‌انکار شده بود، در صحنه‌ عمل به همه نشان داديد.
آن‌چه اتفاق افتاد حجتی از سوی خداوند بر همه دولت‌ها و ملت‌های اسلامی‌ و به ويژه در منطقه‌ خاورميانه است، شما بار ديگر مصداق اين کلام نورانی قرآن شديد: "قد کان لکم آيه فی فئتين التقتا فئه تقاتل فی سبيل الله و اخری کافره يرونهم مثليهم رای العين و الله يويد ينصره من يشاء ان فی ذالک لعبره لاولی الابصار"
اين اولوالابصار، امروز توده‌های ميليونی و جوانان غيور و مومن در کشورهای منطقه و سياسيون سالم، و زمامداران و رهبران مستقل و خردمندند.
جهاد مظلومانه شما، دشمن را افشا کرد و چهره‌ حقيقی او را به نمايش گذاشت، کشتار بی‌رحمانه‌ مردم غيرنظامی‌، به خاک و خون کشيدن کودکان بيگناه و زنان بی دفاع، حادثه قانا و نظائر متعدد آن، ويران سازی هزاران خانه و کاشانه و آواره کردن هزاران خانواده، نابود کردن زيرساخت‌های بخش مهمی‌ از لبنان، و فجايعی از اين قبيل، چهره‌ حقيقی زمامداران امريکا و برخی دولت‌های اروپايی را در کنار چهره‌ کريه و منفور رژيم صهيونيستی به همه نشان داد.
نشان داد که شعارهای منافقانه آنان در باب حقوق بشر و آزادی و دموکراسی، چقدر آلوده به دروغ و فريب و رذالت است.
نشان داد که وقتی زمامداران کشورها از رحم و شفقت و منطق و صداقت بيگانه باشند چه فجايعی ممکن است برای جامعه‌ انسانيت پيش بيايد، سخنان اخير رييس جمهور امريکا در دفاعی قلمداد کردن جنايات رژيم صهيونيستی و ادعاهای خنده‌آور او درباره‌ پيروز شدن اسراييل در جنگ لبنان، نمونه‌ روشنی از اين بی رحمی ‌و شقاوت و بی‌منطقی را در برابر چشم همه گذاشت.
و اما لبنان .. و ما ادارک ما لبنان .. لبنان به برکت همت و شجاعت مردم خود درخشيد. دشمن به غلط پنداشته بود که با حمله به لبنان ضعيف‌ترين حلقه‌ کشورهای منطقه را هدف قرار می‌دهد و طرح وهم‌آلود خاورميانه دلخواه خود را کليد می‌زند.
دشمن يعنی آمريکا، اسراييل از صبر و هوشمندی و دلاوری ملت لبنان غافل بود، از توانايی بازوان سطبر لبنان غافل بود، از سنت الهی. "... کم من فئه قليله غلبت فئه کثيره باذن الله و الله مع الصابرين" غافل بود.
ملت لبنان و جوانان دلاور و سياستمداران هوشمندش با سيلی سخت خود او را از اين غفلت بيرون آوردند،‌ دشمن اکنون درصدد بريدن اين بازوی توانا و کارآمد است. درصدد ايجاد اختلاف ميان سياستمدران است، در صدد پاشيدن ويروس بی صبری و ترديد در مردم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همه بايد در برابر اين سمپاشی‌ها بيدار باشند، به حول و قوه‌ الهی شما در خنثی کردن توطئه‌های آنان موفق خواهيد شد و پيروزی دومی به دست خواهيد آورد.
انشاءالله جهادی که اکنون در اين ميدان جديد، پيش روی شماست مانند جهاد فداکارانه شما در ميدان نظامی‌، حائز اهميت و در آن، صبر و توکل و اخلاص و تدبير، تعيين کننده است.
به شما و ديگر برداران و دلاوران عرصه‌ جهاد درود می‌فرستم و دست و بازوی همه شما را می‌بوسم.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام رهبر جمهوری اسلامی به سيدحسن نصرالله، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016