شنبه 28 مرداد 1385

نماينده‌ حزب‌الله لبنان در تهران: اسراييل در مرحله ساقط شدن قرار دارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران


نماينده حزب‌الله لبنان در تهران اظهار داشت:‌ به طور يقين حزب الله توانست رژيم صهيونيستي را شكست دهد و در حال حاضر زمينه براي نابودي و شكست كامل اين رژيم فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، شيخ صفي الدين در چهارمين نشست جلسه‌ي ماهانه جمعيت آبادگران ايران اسلامي كه در مسجد شيخ فضل الله نوري برگزارشد، همچنين تاكيد كرد: اين جنگ سي و چند روزه و پيروزي در آن ضامن امنيت ما در آينده خواهد بود.

وي با بيان اين كه در ابتداي جنگ، عرب‌ها به جز سوريه كه بعد از حزب الله هدف دوم اسراييل بود، در حمايت از حزب‌الله لبنان تكان نخوردند، گفت: اسراييلي‌ها تصور مي‌كردند كه مي‌توانند در مدت كوتاهي تعداد زيادي از سربازان حزب الله را بكشند و توان موشكي حزب الله را از بين ببرند، حتي ديديم در اين زمينه به دروغ‌هاي واهي نيز متوسل شدند.

صفي‌الدين با انتقاد از عملكرد سازمان ملل متحد در ارتباط با اين حوادث گفت: اين سازمان با درخواست آتش‌بس مخالفت كرد و اجازه داد كه صهيونيست‌ها تعداد زيادي از زنان و كودكان بي‌گناه لبناني را به شهادت برسانند.

نماينده‌ي حزب الله در تهران با بيان اين كه صهيونيست‌ها پس از اين كه متوجه شدند از راه هوايي نمي‌توانند به اهداف شوم خود برسند، به حمله زميني متوسل شدند، اظهار داشت: مبارزه زميني عشق سربازان حزب‌اللهي است، چرا كه در اين عرصه شجاعت و دلاوري‌هاي حزب الله لبنان قابل مقايسه با سربازان اسراييلي نيست و در حمله‌هاي زميني نيز اسراييلي‌ها دچار خسارات زيادي شدند و اسراييلي‌ها خود اعتراف كردند كه شكست خورده‌اند.

صفي الدين افزود: شيمون پرز، سياستمدار برجسته اسراييلي در مورد اين جنگ گفت:‌ پيروزي در اين جنگ به معناي زندگي اسراييل و شكست به معني مرگ اسراييل است و در حال حاضر مسوولان رژيم صهيونيستي با توجه به اين شكست زير سوال رفته‌اند و دعواي عجيب و غريبي بين مسوولان اين رژيم در پي اين شكست به وجود آمده است.

وي افزود: حاميان رژيم صهيونيستي در سال 1947 اين رژيم را به عنوان يك پادگان نظامي ايجاد كرده و ماهيت آن را نظامي قرار دادند تا منافع‌شان را در اين منطقه تامين كنند. ولي حال اين پادگان نظامي در مقابل سربازان حزب الله شكست خورده و ديگر چندان اعتمادي به آن نيست. اسراييل در مرحله ساقط شدن قرار دارد و لحظه از بين رفتن اسراييل از نظر نظامي و سياسي شروع شده است.

وي پيروزي حزب الله در لبنان را پيروزي جهان اسلام و جهان عرب دانست و گفت: سيد حسن نصرالله در حال حاضر رهبر جهان عرب شده و اين جنگ سرنوشت ساز بود.

صفي الدين ادامه داد: در حال حاضر با اين پيروزي خاور ميانه جديدي در منطقه به وجود آمده است. خاورميانه‌اي كه در آن سلطه‌ي آمريكا نيست، بلكه پيروزي مقاومت بر ضد استبداد و سلطه در آن متبلور و نمايان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي با بيان اين كه در حال حاضر در منطقه‌اي به سر مي‌بريم كه آمريكا در آن شكست خورده و نتوانسته به اهداف خود برسد، گفت: هيچ كشوري در منطقه توان خلع سلاح حزب الله را ندارد. در حال حاضر در كنار اسراييل يك نيروي نظامي قوي و بزرگ به نام حزب الله قرار دارد و اين مانع مي‌شود كه اسراييل به مانند گذشته به طور متداول مردم و ملت منطقه را تهديد كند.

وي افزود:‌ در اين جنگ منازل تعداد زيادي از شيعيان لبناني و مردم لبنان خراب شد، ولي اين خرابي‌ها براي ما مهم نيست، براي ما مهم اين است كه كرامت انساني‌مان حفظ شد و اين جنگ و پيروزي در آن ضامن امنيت ما در آينده خواهد بود.

وي در پايان گفت: ما در آينده شاهد خواهيم بود كه چطور اسراييل از بين خواهد رفت.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نماينده‌ حزب‌الله لبنان در تهران: اسراييل در مرحله ساقط شدن قرار دارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016