شنبه 4 شهریور 1385

انتقاد شديد نماينده آبادان از اتفاقات عجيب در اين منطقه، ايرانيوز

- مدير منطقه آزاد آبادان منصوب و ظرف ۴۸ ساعت عزل شد
- آقايان! بس کنيد آبادان خرگوش آزمايشگاهی نيست
- خاموشی‌های مکرر برق همچنان ادامه دارد


نماينده آبادان در مجلس از يک اتفاق جالب در مديريت منطقه آزاد تجاری اين شهر خبر داد.

عبدالله کعبی به ايرانيوز گفت: با حکم رئيس جمهور، شخصی به نام بختياری از همراهان احمدی‌نژاد به عنوان مدير عامل منطقه آزاد تجاری منصوب شد اما ۴۸ ساعت نگذشته بود که وی را عزل کردند.

وی با انتقاد شديد از اين مسأله و عدم هماهنگی در اين بحث، با نمايندگان و مسؤولين منطقه گفت: واقعاً دولت بيايد و پاسخ بدهد که چه عاملی باعث می‌شود تا مديری که با حکم رئيس جمهور منصوب شده است، ظرف ۴۸ ساعت عوض شود. چه اتفاقی در پشت صحنه می‌افتد که مردم منطقه بايد با چنين معضلاتی مواجه شوند.

وی با تأکيد بر اين که دلايل اين نصب و عزل حتی برای نمايندگان نيز مشخص نيست، گفت: مردم آبادان از آزمون و خطا خسته شده‌اند. اين منطقه بعد از چند سال از جنگ و بازسازی آبادان به مديران با تجربه نيازمند است.

وی خطاب به مسؤولين اجرايی کشور گفت: آقايان! بس کنيد. آبادان و خرمشهر خرگوش آزمايشگاهی نيستند که با چنين مسايل و اتفاقات عجيب و غريب مواجه شوند.

وی در بخش ديگری از سخنانش با اشاره به هفته دولت گفت: انتظار مردم منطقه در اين هفته اين بود که حداقل يک نسيم خنک در خانه‌هايشان بوزد اما متأسفانه قطع برق و آب و خاموشی‌های مکرر همچنان ادامه دارد و مردم از اين وضعيت کلافه شده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


کعبی در پايان تصريح کرد: خاموشی‌های برق و آب، بيکاری، گرد و خاک، گرمای بالای ۵۰ درجه، اتفاقات عجيب و غريب در مديريت‌ها، هوای شرجی و ... به يکباره در روحيه مردم تأثير گذاشته است به نحوی که امروز مردم ما واقعاً در شرايط بسيار سختی زندگی می‌کنند واز وضع موجود کاملاً ناراضی هستند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' انتقاد شديد نماينده آبادان از اتفاقات عجيب در اين منطقه، ايرانيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016