سه شنبه 7 شهریور 1385

وزير کشور: ضوابط فعاليت احزاب در حال تدوين و ارايه به دولت است، ايسنا

لايحه‌ی نظام جامع انتخاباتی، هنوز مراحل اوليه‌ی بررسی را طی می‌کند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی

وزير کشور تصريح کرد که لايحه نظام جامع انتخابات برای عملی شدن هنوز به فرصت نياز دارد و مراحل اوليه‌ی بررسی را طی می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفی پورمحمدی با بيان اين مطلب در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران، ايسنا، درباره‌ی برخی پيشنهادها مبنی بر بروز تغييراتی در روند برگزاری انتخابات خبرگان، تصريح کرد: مجلس خبرگان در مورد تعيين صلاحيت‌ها و قانون‌گذاری‌اش، خود تصميم می‌گيرد و ما تنها مجری برگزاری انتخابات آن هستيم.

وزير کشور از تدوين طرحی درباره‌ فعاليت احزاب نيز خبر داد و گفت: ضوابط فعاليت احزاب در حال تدوين و ارايه به دولت است و لايحه‌ای نيز در اين رابطه بعد از تنظيم، به مجلس شورای اسلامی ارايه خواهد شد.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به مساله‌ی هسته‌يی تاکيد کرد: ما در راستای احقاق حقوقمان و دسترسی به فن‌آوری صلح‌آميز هسته‌يی از آن‌چه در توان فرزندان‌مان است، پشتيبانی می‌کنيم.

پورمحمدی افزود: ما فکر می‌کنيم اين آمادگی نيز در ملت وجود دارد و آن‌چه از جانب ما انجام می‌شود، ادامه‌ی اين راه است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير کشور در مورد پاسخ ايران به بسته‌ی پيشنهادی اروپا نيز خاطرنشان کرد: ما يک سری ابهامات عمده در اين پيشنهاد داشتيم که ابهامات را مطرح کرده‌ايم و تا اين ابهامات برطرف نشود، نمی‌توانيم نظر قاطع دهيم، هم‌چنين تعليق را نخواهيم پذيرفت.

وی گفت: بايد هر گونه بحثی در مذاکره صورت گيرد، آن هم بدون هيچ پيش‌شرطی.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير کشور: ضوابط فعاليت احزاب در حال تدوين و ارايه به دولت است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016