سه شنبه 7 شهریور 1385

رييس کميته اطلاع‌‏رسانی مشارکت: مشارکت، کارگزاران، مجاهدين انقلاب، مجمع روحانيون و حزب اسلامی کار ائتلاف کرده‌‏اند، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

رييس کميته اطلاع‌‏رسانی جبهه مشارکت ايران اسلامی گفت: پنج حزب اصلاح‌‏طلب جبهه مشارکت ايران اسلامی, مجمع روحانيون مبارز, حزب کارگزاران سازندگی, سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی و حزب اسلامی کار از مدت‌‏ها پيش در قالب جبهه اصلاحات هماهنگی و رايزنی‌‏هايی را برای انتخابات شوراها و خبرگان انجام داد‌‏ه‌‏اند که اميدواريم اين هماهنگی هر چه به انتخابات نزديک‌‏تر می‌‏شويم، بيشتر شود.

سعيد شريعتی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، افزود: اين پنج حزب رايزنی‌‏هايی را با همه گروه‌‏های اصلاح‌‏طلب داخل و خارج جبهه اصلاحات انجام داده‌‏اند و روند امور را به اطلاع شخصيت‌‏ها و چهره‌‏های شناخته‌‏شده نزديک به گروه‌‏های اصلاح‌‏طلب رسانده‌‏اند.
وی اظهار داشت: ائتلاف اصلاح‌‏طلبان و همکاری‌‏های مشترک اين گروه‌‏ها اگرچه در کوتاه‌‏مدت معطوف به انتخابات خبرگان و شوراهاست اما بايد به يک ائتلاف بلندمدت و استراتژيک تبديل شود و در آينده مجموعه همکاری‌‏های گروه‌‏های اصلاح‌‏طلب در قالب اين ائتلاف پيرامون مسائل کلان کشور شکل بگيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شريعتی تاکيد کرد: اين گروه‌‏ها همواره به نقطه‌‏نظرات و ديدگاه‌‏های شخصيت‌‏ها و بزرگان دلسوز نظام که دغدغه اصلاحات دارند، توجه می‌‏کنند و خواهند کرد.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016