چهارشنبه 8 شهریور 1385

مجلس به دليل به حد نصاب نرسيدن تشکيل نشد، ايسنا

يحيی‌زاده:
می‌شد با نوعی تدبير از وقوع چنين اتفاق تلخی برای مجلس هفتم جلوگيری کرد

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس


جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تشکيل نشد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که قرار بود طبق روال و اعلام روز گذشته نايب رييس مجلس راس ساعت ‌٨ صبح تشکيل شود، با به حد نصاب نرسيدن تعداد نمايندگان تعطيل شد/.

سيد جلال يحيی‌زاده با انتقاد از عدم تشکيل جلسه‌ی مجلس و با انتقاد از سفر حدادعادل به لرستان و ايجاد اين مشکل، گفت: نزديک به ‌٢٠ نفر تا ساعت ‌٣٤/٨ دقيقه که جلسه تعطيل اعلام شد، کم داشتيم.

وی معتقد است: اگر آنها به طبق روال مجلس‌های قبلی عمل می‌کردند و اين هفته را تعطيل می‌کردند، شايد پسنديده‌تر بود. از قبل نيز اعلام شده بود که جلسه برگزار می‌شود، ولی به نظر می‌آيد در فضايی که رييس جمهور سفر استانی داشت و تعدادی از نمايندگان همراه (وی)بودند شايد ضرورت زيادی برای سفر رييس مجلس ديگر احساس نمی‌شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نماينده‌ی تفت و ميبد خاطر نشان کرد: طبيعتا وقتی دکتر حداد عادل امروز به استان لرستان سفر می‌کند، نمايندگان لرستان نيز همراه وی خواهند بود. با توجه به اينکه حضور هر نماينده برای به حد نصاب رسيدن جلسه موثر است، طبيعی است چنين اتفاقی رخ دهد.

وی ‌٦٠ الی ‌٧٠ درصد مشکل را مربوط به هيات رييسه دانست و افزود: می‌شد با نوعی تدبير از وقوع چنين اتفاق تلخی برای مجلس هفتم جلوگيری کرد.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجلس به دليل به حد نصاب نرسيدن تشکيل نشد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016