شنبه 11 شهریور 1385

وزير ارشاد: تغييرات روزنامه‌ ايران از سوی دستگاه های مافوق اتخاذ می‌شود، ايسنا

مخاطب عمده‌ نامه سخنگوی دولت به دادستان تهران برخی از سايت‌ها بوده‌اند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسی

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضيح سخنانش مبنی بر ايجاد تغييراتی در روزنامه‌ی ايران در هنگام انتشار، اظهار داشت: در آينده‌ی نزديک ان‌شاءالله شاهد انتشار روزنامه‌ی ايران با ايجاد تغييراتی در کادر آن خواهيم بود.

«حسين صفار هرندی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پاسخ به اين پرسش که اين تغييرات از سوی کدام نهاد اعمال خواهد شد و در کدام بخش‌ها، گفت: اين تغييرات از سوی دستگاههای مافوق روزنامه اتخاذ خواهد شد، چراکه اين روزنامه متعلق به دولت است.

وی هم‌چنين در مورد نامه‌ی اخير سخنگوی دولت به دادستان تهران مبنی بر پيگرد منابع انتشار اخبار کذب عليه دولت گفت: به هر حال آقای دکتر الهام اين نامه را از روی دغدغه‌هايی که داشتند نوشتند و بيشتر منظورشان برخی از سايت‌ها بوده که اخبار کذب و نادرستی را منتشر می‌کنند، ولی متأسفانه برخی از مطبوعات و روزنامه‌ها در اين مورد دچار تصور اشتباه شده و اين نامه را بيشتر متوجه خود دانستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


صفار هرندی درباره اين اظهار نظر که بيشتر اين سايت‌ها، خود را حامی دولت می‌دانند نيز گفت: ولی بيشتر اخبار نادرست را اين سايت‌ها منتشر می‌کنند و هيچ‌گونه وابستگی به دولت ندارند.

وی همچنين درباره جلوگيری از رشد قارچ‌گونه‌ی برخی از سايت‌های بی‌هويت اظهار داشت: ما طرحی را در اين راستا داريم که البته تنها معطوف به سايت‌ها نيست، بلکه وبلاگ‌ها را نيز در برمی‌گيرد و فضای مجازی اطلاع‌رسانی را هدفمندتر می‌کند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير ارشاد: تغييرات روزنامه‌ ايران از سوی دستگاه های مافوق اتخاذ می‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016