چهارشنبه 22 شهریور 1385

تهدید دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط ریاست دانشگاه در حضور سردار طلایی

اواخر ماه گذشته سردار طلایی، فرمانده نیروی انتظامی تهران، به همراه چند تن از کارشناسان نیروی انتظامی در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی برای مامورین انتظامات این دانشگاه کرده اند. این جلسه که به دعوت و درخواست رئیس دانشگاه امیرکبیر، دکتر رهایی، و در یک روز تعطیل به طور مخفیانه برگزار شده، به منظور آموزش مامورین انتظامات دانشگاه برای مقابله موثر با اعتراضات دانشجویان ترتیب داده شده است. گفته می شود این جلسات ادامه دار بوده و قرار است برای مامورین انتظامات دیگر دانشگاه ها نیز برگزار شود.
دکتر رهایی در این جلسه با اشاره به پیروزی رزمندگان حزب الله لبنان به ضرورت حفظ نظم و امنیت در دانشگاه گفت: امروز استکبار جهانی حمله نظامی را چندان ثمر بخش نمی بیند بلکه به دنبال آشوب و تفرقه در صحنه های مختلف نظام است. وی خطاب به انتظامات دانشگاه ادامه داد: دانشجویان عزیز آینده ساز نظام هستند و باید ضمن رعایت ادب و مهربانی در برخورد با آنها از هرگونه تخلف قانونی جلوگیری کرد.
لازم به ذکر است که سوءاستفاده رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از پیروزی رزمندگان حزب الله لبنان برای برخورد با دانشجویان در حالی صورت می گیرد که وی یکماه قبل از برگزاری چنین جلسه ای، دفتر دفاع از مردم لبنان و فلسطین را که در هنگام حمله یکماهه اسرائیل به لبنان توسط انجمن اسلامی دانشجویان تاسیس شده بود بطور کامل تخریب کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است کارگاه آموزشی نیروی انتظامی برای مامورین انتظامات دانشگاه امیرکبیر کاملا مخفیانه برگزار شد تا این حد که چند تن از مامورین حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی هنگام برگزاری این کارگاه دورتادور محل برگزاری کشیک می دادند و غیر از مدعوین به هیچ کس اجازه نزدیک شدن به آن مکان را نمی دادند و در مقابل کنجکاوی بعضی از دانشجویانی که آن روز اتفاقا در دانشگاه حضور داشتند آن ها را تهدید کرده و از ایشان خواسته بودند هر چه سریعتر دانشگاه را ترک کنند. ورود نیروهای نظامی و انتظامی به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از زمان ۱۸ تیر سال ۷۸ توسط مجلس شورای اسلامی ممنوع شد.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تهدید دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط ریاست دانشگاه در حضور سردار طلایی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016