پنجشنبه 23 شهریور 1385

وكيل مدافع «ايران»: تاكنون دادنامه‌اي از سوي شعبه 1060 صادر نشده است، ايسنا

وكيل مدافع روزنامه «ايران» اظهار داشت: تاكنون دادنامه‌اي از سوي شعبه 1060 كاركنان دولت صادر نشده و مراجعات اينجانب و مسوولان روزنامه به نتيجه منتهي نشده است.

قهرمان شجاعي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار داشت: بعد از صدور قرار منع تعقيب و رفع توقيف از روزنامه از سوي دادسرا، اعتراض هيات نظارت صحيح نبوده است، زيرا در قانون مطبوعات چنين حقي به هيات نظارت بر مطبوعات داده نشده و در قانون احياي دادسراها نيز اعتراض به قرار مخصوص شاكي خصوصي است.

وي، در تعريف شاكي خصوصي گفت: شاكي خصوصي كسي است كه از وقوع جرمي متحمل ضرر و زيان شده باشد، در حالي كه هيات نظارت نمي‌تواند به عنوان شاكي خصوصي تلقي شود. با چنين وصفي شعبه 1060 كاركنان دولت مكلف بوده است كه اولا به دليل غيرقانوني بودن اعتراض هيات نظارت، اعتراض تقديمي را مردود اعلام، ثانيا بايد در جلسه اداري، خارج از نوبت و بدون حضور دادستان به پرونده رسيدگي كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وكيل روزنامه «ايران» خاطرنشان كرد: با وجود گذشت رسيدگي به پرونده در 25 مرداد ماه سال جاري و گذشت حدود 1 ماه از ختم دادرسي، متاسفانه تاكنون دادنامه از سوي شعبه صادر نشده و مراجعات اينجانب و مسوولان روزنامه به نتيجه منتهي نگرديده است.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وكيل مدافع «ايران»: تاكنون دادنامه‌اي از سوي شعبه 1060 صادر نشده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016