یکشنبه 16 مهر 1385

نصب 16 دوربين مداربسته دانشكده علوم پزشكي دانشگاه اصفهان، ايسنا

معاون رييس دانشكده علوم پزشكي دانشگاه اصفهان با درباره برخي اخبار منتشره درباره نصب تعداد قابل توجهي دوربين در فضاي آموزشي دانشگاه گفت كه درفضاي آموزشي و اداري اين دانشگاه، دانشجويان به هيچ عنوان تحت كنترل نيستند.


دكتر مهرداد صالحي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) افزود: به دليل سرقت بعضي از وسايل دانشگاه در ساعات غيراداري و مشكلاتي كه براي نگهبانان به وجود آمده بود، امسال دانشكده علوم پزشكي براي اصلاح فرآيندها و نظارت بهتر بر امنيت دانشكده، 16 دوربين در دانشگاه نصب كرده است كه اين دوربين‌ها از ساعت 5 بعد از ظهر تا 8 صبح روشن است.


وي افزود: از تعداد دوربين‌هاي كار گذاشته، 14 دوربين در فضاي دانشگاه مثل حياط، پاركينگ، درب اصلي، ورودي كتابخانه، نگهباني و ... و تنها دو دوربين در راهروي دانشگاه قرار گرفته است.


وي درباره كنترل دوربين‌ها گفت: مانيتور تمام دوربين‌ها در داخل نگهباني قرار گرفته و تنها يك مانيتور در اتاق حراست است كه نگهبانان را كنترل مي‌كند.


عضو هيات علمي دانشگاه اصفهان اظهار داشت: روز شنبه جلسه‌ي توجيهي براي كليه‌ي دانشجويان و تشكل‌هاي دانشجويي با سخنراني رييس دانشگاه و معاون دانشجويي برگزار و درباره دوربين‌ها براي آنها كاملا توضيح داده شد، دانشجويان نيز با رضايت كامل جلسه را ترك كردند.


درهمين زمينه عضو سابق انجمن اسلامي دانشكده علوم پزشكي دانشگاه اصفهان با اشاره به آنچه آن را اعمال برخي محدوديت‌ها مي‌ناميد، گفت: اخيرا در دانشكده علوم پزشكي اصفهان دوربين‌هاي مداربسته مخفي و غيرمخفي در سالن‌هاي دانشگاه نصب شده است كه فشار رواني زيادي به دانشجويان وارد مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سعيد رضايي هم‌چنين به خبرنگار ايسنا گفت: متاسفانه پس از تعليق انجمن اسلامي اين دانشكده، فشارهاي زيادي بر تشكل‌ها و كانون‌هاي دانشكده علوم پزشكي وارد شده است، به طورمثال امسال حتي اجازه‌ي برگزاري افطاري و اردوهاي دانشجويي به تشكلي را به طور مستقل نمي‌دهند و حتما بايد محدويت‌هاي خاصي براي آن اعمال شود.

اين فعال دانشجويي خاطرنشان كرد: بهتر است مسوولان دانشگاه به جاي اين‌كه تمام همت خود را براي امنيت دانشگاه بگذارند، اجازه دهند دانشجويان حداقل تفريحي داشته باشند و با اين اقدامات عرصه را بر دانشجويان تنگ نكنند.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نصب 16 دوربين مداربسته دانشكده علوم پزشكي دانشگاه اصفهان، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016