دوشنبه 13 فروردین 1386

دادگاه‌های محمدرضا خاتمی، فاطمه حقيقت‌جو و مصطفی تاج زاده فروردين ماه برگزار می‌شوند، ايسنا

دادگاه محمدرضا خاتمی ‌١٩ فروردين ماه برای رسيدگی به ادامه‌ی اتهامات مطروحه در پرونده‌اش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نخستين جلسه رسيدگی به اتهامات محمد رضا خاتمی، مدير مسوول روزنامه‌ی توقيف‌شده‌ی «مشارکت» صبح روز ‌١٣/١٢/١٣٨٥ در شعبه‌ی ‌١٠٨٣ دادگاه عمومی تهران با حضور هيات منصفه مطبوعات برگزار شد که به دليل درخواست استمهال از سوی خاتمی و وکيل مدافع وی، ادامه رسيدگی به اين پرونده به فروردين‌ماه موکول شد.

بر اساس کيفرخواست صادره مدير مسوول روزنامه‌ی مشارکت بر اساس شکايت مدعی‌العموم و شکات خصوصی به تبليغ عليه نظام، نشر اکاذيب به قصد تشويش اذهان عمومی، افترا به مقامات، نهاد‌ها، ارگان‌ها و هر يک از افراد و توهين به افراد حقيقی و حقوقی که حرمت شرعی دارند، متهم است.

دادگاه فاطمه حقيقت‌جو ‌٢١ فروردين برگزار خواهد شد.

وکيل مدافع حقيقت‌جو پيش از اين با بيان اين که وقت محاکمه موکلش تعيين شده است،‌ به خبرنگار حقوقی ايسنا گفت که‌ موکلش در تاريخ ‌٢١/ ‌١/ ‌٨٦ در شعبه ‌٧٦ دادگاه کيفری استان تهران محاکمه می‌شود.

***

دادگاه مصطفی تاج‌زاده ۲۶ فروردين برگزار می‌شود

جلسه‌ی رسيدگی به اتهامات مصطفی تاج‌زاده ۲۶ فروردين ماه در شعبه‌ی ۱۰۸۳ دادگاه عمومی تهران برگزار می‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با شکايت مدعی‌العموم و يک شاکی خصوصی، پرونده‌ای به اتهام نشر اکاذيب و توهين برای مصطفی تاج‌زاده در شعبه‌ی ۱۰۸۳ دادگاه عمومی تهران تشکيل شد که ۲۶ فروردين ماه برای رسيدگی به اين پرونده تعيين وقت شده است.

Copyright: gooya.com 2016