سه شنبه 4 دی 1386

دادگاه مديرعامل سابق ايلنا ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود، ايلنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی


وکيل مدافع مديرعامل سابق ايلنا از تعيين وقت ۲۴ دی ماه برای رسيدگی به بخشی از اتهامات موکلش در شعبه ۱۰۵۹ دادگاه عمومی تهران خبر داد.

محمد شريف با بيان اين مطلب به خبرنگار حقوقی ايسنا گفت: طی مراجعه‌ای که صبح امروز به همراه مدير عامل سابق خبرگزاری کار ايران (ايلنا) برای پيگيری پرونده به شعبه‌ی ۱۰۸۳ دادگاه عمومی داشتيم، مطلع شديم بخشی از پرونده اتهامی موکل که در شعبه ۱۰۵۹ دادگاه عمومی مطرح است و بايد با پرونده مفتوح در شعبه ۱۰۸۳ تجميع می‌شد تا به حال تجميع نشده است.

وی با بيان‌ اين‌که همچنين برگه احضاريه مرتبط با شعبه ۱۰۵۹ دادگاه عمومی به موکل ابلاغ شده و درآن وقت رسيدگی به پرونده در شعبه ۱۰۵۹، ۲۴ دی ماه تعيين شده است، يادآور شد: با توجه به اين که شعبه ۱۰۸۳ دادگاه عمومی سبق رسيدگی دارد اين پرونده نيز بايد به همان شعبه ارجاع و مورد رسيدگی قرار می‌گرفت.

شريف که همچنين وکالت محسن حکيمی را برعهده دارد، درباره آخرين وضعيت پرونده موکلش اظهار داشت: پس از بازداشت موکل برای وی قرار کفالت صادر شد که اکنون قرار صادره، تشديد و به قرار وثيقه تبديل شده و موکل به آن اعتراض کرده است.

شريف همچنين اظهار داشت: جهت پيگيری پرونده سعيد حبيبی، دبير اسبق دفتر تحکيم وحدت (طيف علامه) و ساير دانشجويان بازداشت‌شده به مناسبت ۱۶ آذرماه سال جاری، همراه با ساير وکلا به شعبه يکم بازپرسی ويژه امنيت دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه کرديم، طبق اعلام دفتر بازپرسی، پرونده‌ها کماکان در جريان تحقيقات مقدماتی قرار دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بيان اين‌که تاريخ خاتمه تحقيقات مقدماتی همچنان نامعين است و از وضعيت موکلان اطلاعی به دست نيامد، ابراز عقيده کرد: با توجه به نگرانی‌های راجع به وضعيت فعلی آنان، نامعلوم ماندن زمان تقريبی خاتمه تحقيقات مقدماتی می‌تواند اين نگرانی‌ها را افزايش دهد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه مديرعامل سابق ايلنا ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016