دوشنبه 27 اسفند 1386

پر مخاطب ترین سایت خبری شیعه در بزرگ ترین کشور شیعه فیلتر شد!، شیعه نیوز

درپی مسدود شدن سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز، مدیریت این پایگاه طی نامه ای به مدیر واحد فیلترینگ مخابرات، ضمن توضیح وضعیت کنونی این پایگاه خواستار بررسی و ارائه دلیل این فیلترینگ شد.

واحد فیلترینگ مخابرات در پاسخ به این نامه آورده است:

با سلام

آدرس دامنه اینترنتی شما از جانب مخابرات مسدود نگشته و دستور انسداد از «کمیته تعیین مصادیق پایگاه های غیر مجاز اینترنتی» دارد.

در صورت تمایل به اعتراض، درخواست اعتراض خود را همراه با مشخصات کامل صاحب دامنه شامل: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، آدرس دقیق پستی و شماره تلفن ثابت و همراه برای ما ایمیل نمایید تا اعتراض شما به کمیته ارسال گردد.

1- موضوع ایمیل: نام دامنه فیلتر شده

2-امکان تماس مستقیم شما با کمیته مقدور نمی باشد و ما رابط شما می باشیم.

3-فقط ایمیل filter@dci.ir مسئول پاسخگویی به موارد فیلترینگ اینترنتی می باشد.

3-به ایمیلهای حاوی اطلاعات ناقص، یا ارسال مشخصات اشتباه، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

4-هرگونه تغییر در آدرس فیلتر شده یا راه اندازی دامنه جدید با محتوای قبلی، یا راه اندازی سرویس https، تخلف محسوب می گردد.

5-پاسخ شما از طریق ایمیل یا تلفن به شما اعلام می گردد و به علت حجم بالای کاری، بررسی مجدد و جواب اعتراض شما وقت گیر بوده، لذا از ارسال ایمیل های تکراری خودداری فرمایید.

با احترام

واحد فیلترینگ مخابرات

مدیریت شیعه نیوز از کلیه کاربرانی که از طریق تلفن، فکس، ایمیل، ارسال نظرات و یا به صورت حضوری ابراز تاسف و تاثر کردند، تشکر می کند و امیدواریم این حرکت سوء تفاهمی بیش نباشد و به سرعت این مشکل رفع گردد.

ما انتظار داشتیم دوستان در کمیته تعیین مصادیق ... قبل از مسدود کردن سایت شیعه نیوز ما را از علل این اقدام خود مطلع می کردند. چون هیچ اخطار و پیغامی از طرف هیچ نهادی قبل از این به دست ما نرسیده بود! و این اقدام ناگهانی شُک بزرگی را به کاربران و دوستداران این سایت وارد نمود.

همانگونه که در خبر فیلتر شدن سایت اعلام شد، مدیریت شیعه نیوز در روزهای آغازین طرح ساماندهی سایتهای اینترنتی وزارت ارشاد، سایت خود را به ثبت رسانید و تمام موازین قانونی را رعایت نموده است.

این حرکت مسوولین کمیته فیلترینگ، این سؤال را در اذهان تداعی می کند که: چه فرقی میان سایتهای ثبت شده درطرح ساماندهی و سایتهای متخلف وجود دارد؟!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

18 اسفند » فیلترینگ سایت همسر سخنگوی دولت، فردا
دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پر مخاطب ترین سایت خبری شیعه در بزرگ ترین کشور شیعه فیلتر شد!، شیعه نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016