چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387

تجمع دانشجويان دانشگاه آزاد تبريز در دفاع از خليج فارس، تبريز نيوز


پيمان پاک مهر- روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.ir
pakmehr88@hotmail.com

تبريز نيوز:سرويس سياسی: دانشجويان دانشکده "حقوق و علوم سياسی دانشگاه آزاد تبريز"، در آستانه دهم ارديبهشت‌ "روز ملی خليج فارس" ، با برپايی تجمعی اعتراض خود را به اقدام سايت گوگل در تغيير نام "خليج‌ هميشه فارس" اعلام خواهند کرد.
اين تجمع اعتراضی ، از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲ روز سه‌شنبه دهم ارديبهشت‌ ماه ۱۳۸۷ ، در روبروی درب ورودی همين دانشگاه برگزار خواهد شد.
دانشجويان اين دانشگاه ضمن محکوم کردن اين عمل مراتب تاسف خود را ابراز و خواهان پيگيری مجدانه قضايی مسوولان کشور در اين باره شده و از تمامی دانشجويان در دانشگاه‌های ايران خواسته‌اند در اقدامی مشابه و مشترک در اين روز بزرگ به دفاع از خليج هميشه ‌فارس بپاخيزند.
لازم به يادآوريست؛ در همين روز تجمع اعتراض آميز گسترده ای در پاسخ به ادعاهای موهن و بی اساس امارات متحده عربی و چند شيخ عرب در خصوص سه جزيره هميشه ايرانی ، به دعوت "سازمان جوانان پان ايرانيست"، در ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ در برابر سفارت امارات متحده عربی در تهران برگزار خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خاطر نشان می سازد؛ ايرانيان خواهان واکنش مناسب تر تشکل های دانشجويی ، احزاب و گروه های سياسی و فرهنگی در داخل و خارج از کشور ، در دفاع از تماميت ارضی کشورشان هستند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع دانشجويان دانشگاه آزاد تبريز در دفاع از خليج فارس، تبريز نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016