نمايند مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی آمارهای ارائه شده از سوی وزيران نيرو و جهاد کشاورزی را در مجلس نگران کننده خواند و گفت جلسه امروز بايد با حضور نمايندگان مجلس هشتم برگزار می شد.
به گزارش خبرنگار مهر ، علی عسگری که در پی جلسه غير علنی مجلس با وزيران نيرو و جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران پارلمانی سخن می گفت اظهار داشت : در اين نشست می بايست منتخبان مجلس هشتم نيز حضور می داشتند زيرا بيشتر مطلب مربوط به آينده است.
وی همچنين گفت : آمارهای ارائه شده نگران کننده بود که بايد تدبيری برای آن انديشيد.
نماينده مردم مشهد راهکارهای پيشنهادی وزيران را در جلسه امروز صرفه جويی ، استفاده بهينه از آب و استفاده از آبهای مرزی عنوان کرد .
عسگری تاکيد کرد: اين موضوع بايد در بودجه ريزی نيز در اولويت قرار گيرد.