شنبه 25 خرداد 1387

ظهر جمعه رخ داد: ناآرامی کوتاه در حوالی پارک ملت تهران، آفتاب

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، به دنبال دعوت تعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان از مردم برای تجمع در پارک ملت،به دنبال تبلیغات بسیار گسترده شبکه‌های ماهواره‌ای برای تجمع در ساعت 12 امروز در حمایت از عباس پالیزدار، تعدادی در این پارک تجمع غیر قانونی کردند که با حضور ماموران نیروی انتظامی و نیروهای لباس شخصی تجمع کنندگان متفرق شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، تجمع کنندگان شعارهایی را در حمایت از عباس پالیزدار و مبارزه با مفاسد اقتصادی سرمی دادند و خواستار آزادی وی بودند. ماموران نیز برای کنترل اوضاع وارد عمل شدند.

در حال حاضر ترافیک در خیابان ولیعصر مابین میدان ونک تا چهار راه پارک وی وجود دارد و مامورین لباس شخصی با حضور در ترافیک خیابان ولیعصر رانندگان خوردروهایی را که شیشه های آنها پایین است به بالابردن شیشه‌های خودروهایشان توصیه می‌کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اکنون حوالی پارک ملت در کنترل کامل ماموران ناجا است و به هیچ خودرو و موتور سیکلتی اجازه پارک یا توقف کوتاه داده نمی‌شود.

همچنین برخی تجمع کنندگانی که متفرق شده‌اند به صورت گروهی در حال پیاده روی در حوالی پارک ملت هستند و تعدادی از تجمع کنندگان که به سلطنت طلبان نسبت داده شده اند توسط ماموران امنیتی بازداشت شده‌اند.

در حال حاضر وضعیت پارک ملت در کنترل ماموران نیروی انتظامی است و تجمع کنندگان نیز اکثرا متفرق شده‌اند اما همچنان ترافیک در خیابان ولی عصر تهران، باعث اختلال در رفت و آمد مردم شده است.

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ظهر جمعه رخ داد: ناآرامی کوتاه در حوالی پارک ملت تهران، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016