جمعه 31 خرداد 1387

رئيس‌جمهور در جمع علما افشا كرد: شكست نقشه آمريكا برای ربودن احمدی نژاد در عراق، تابناک

خبرنگار تابناك گزارش داد: رئيس جمهور كشورمان در نشست امروز اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم شكست نقشه آمريكا براي ربودن خود در عراق و انتقالش به آمريكا را افشا كرد.

به گفته يكي از علماي حاضر در جلسه، دكتر احمدي‌نژاد، افزود: همزمان با سفر من به عراق، آمريكايي‌ها قصد داشتند در يك برنامه حساب‌شده مرا ربوده و به آمريكا منتقل كنند تا با بهانه‌جويي در مساله تروريسم براي بازگرداندنم، از جمهوري اسلامي باج‌خواهي كنند.

وي ادامه داد: با اين حال به لطف الهي چند تغيير انجام‌شده در برنامه اين سفر، نقشه آنها را بر هم زد و آنان زماني حيرت‌زده از اين امر مطلع شدند كه من در آسمان عراق در حال بازگشت به ايران بودم. اين در حالي بود كه ما حتي به منطقه سبز كه امن‌ترين منطقه بغداد است هم نرفتيم. جالب انكه حتي بوش رئيس‌جمهور آمريكا تاكنون هم در عراق شب را به صبح نرسانده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين جلسه كه قريب به اتفاق اعضاي جامعه مدرسين حوزه عليمه قم و برخي مدعوين آن حضور داشتند، رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنانش گفت: در سال گذشته و امسال، بوش دو مرتبه تصميم جدي گرفته تا به ايران حمله كند اما با مخالفت فرماندهان نظامي اين كشور از اين اقدام بازمانده است.

وي با اشاره به اينكه تعرض به ايران به عقده بوش تبديل شده، گفت: وي حتي به مشاوران خود پيشنهاد كرده تا صرفا به يك يا دو شهر ايران حمله شود و پس از مخالفت آنها خواستار شكستن ديوار صوتي ايران شده و هر بار مشاوران وي و فرماندهان نظامي تاكيد كرده‌اند هرگونه تعرض به ايران، جهنمي را به وجود مي‌آورد و اين بر خلاف مصالح آمريكاست.

وي تاكيد كرد: انشاءالله به فضل الهي مقامات آمريكا اين آرزو را به گور خواهند برد.

Copyright: gooya.com 2016