جمعه 4 مرداد 1387

سردبير روزنامه همشهری: روزنامه عصر توقيف نشده است، ايلنا

توقيف روزنامه همشهری عصر تکذيب شد

تهران- خبرگزاری کار ايران

سردبير روزنامه همشهری خبر توقيف اين روزنامه را تکذيب کرد و آن را شايعه‌‏پردازی يک خبرگزاری خواند.

علی‌‏اصغر محکی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با رد خبر توقيف روزنامه همشهری عصر، تصريح کرد:‌‏ روزنامه همشهری دارای چاپ‌‏های مختلفی است و روزنامه همشهری عصر چاپ عصر اين روزنامه است که هويتی مستقل از روزنامه همشهری ندارد که بتوان آن را توقيف کرد.
وی افزود: روزنامه همشهری عصر از مدت‌‏ها پيش به دنبال فضا و تحريريه جديدی بود که اين شرايط در حال آماده شدن است که توقف انتشار آن نيز به همين منظور است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محکی، طرح شايعه توقيف روزنامه همشهری را به ضرر فضای مطبوعاتی کشور دانست و گفت: در شرايطی که رسانه‌‏های خارجی به دنبال انعکاس هر نکته منفی هستند، دامن زدن به اين فضا به‌‏صلاح نيست.
سردبير روزنامه همشهری با بيان اينکه اين شايعه توسط يک خبرگزاری رسمی منتشر شده و متاسفانه مورد استناد رسانه‌‏های بيگانه قرار گرفته است، افزود: اين شايعات شايد روی تيراژ و پذيرش آگهی روزنامه تاثير بگذارد اما فعاليت مطبوعاتی روزنامه همشهری ادامه خواهد يافت.
همچنين سراج، نماينده قوه قضاييه در هيات نظارت بر مطبوعات در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، ضمن تکذيب خبر توقيف روزنامه همشهری عصر گفت:‌‏ روزنامه همشهری عصر، روزنامه‌‏ای مستقل از همشهری نيست چراکه يک مديرمسوول دارد و اگر قرار بر توقيف روزنامه باشد، کل همشهری توقيف می‌‏شود.
يکی از خبرگزاری‌‏ها روز پنج‌‏شنبه به نقل منابع آگاه اعلام کرده بود که روزنامه همشهری عصر توقيف شده است. اين در حالی است که گفته می‌‏شد هيات نظارت بر مطبوعات صبح روز پنج‌‏شنبه تشکيل جلسه داده و رای به توقيف روزنامه همشهری داده است اما پس از بحث و بررسی، مسوولان روزنامه همشهری موافقت کرده‌‏اند که چاپ عصر اين روزنامه به‌‏مدت سه ماه تعطيل شود. خبری که با تکذيب سردبير و يکی از اعضای هيات نظارت بر مطبوعات روبرو شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سردبير روزنامه همشهری: روزنامه عصر توقيف نشده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016