سه شنبه 8 مرداد 1387

شيرين عبادی و پور بابايی: در اعتراض به دستگيری محبوبه کرمی به مقامات دادگستری شکايت خواهيم کرد، مدرسه فمينيستی

مدرسه فمينيستی: پور بابايی وکيل محبوبه کرمی در اعتراض به کندی روند پرونده موکل خود در گفتگو با سايت مدرسه فمينيستی گفت قصد دارد به اتفاق شيرين عبادی که وکالت محبوبه را هر دو با هم دارند؛ نامه اعتراض آميزی به مقامات دادگستری بنويسند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نزديک به پنجاه روز از باز داشت بی دليل محبوبه کرمی می گذرد و قاضی پرونده شرط آزادی او را تامين ۱۰۰ ميليون تومان وثيقه قرارداده است. تهيه اين ميزان وثيقه برای خانواده کرمی مقدور نيست و از طرفی وکلای او اظهار می کنند موکل آنها زمانی که قرار بوده در خيابان ولی عصر تجمعی توسط گروه های معترض صورت بگيرد بدون دليل و تنها به اتهام عبور از آن محل دستگير شده و ۵۰ روز در شرايط سخت در زندان اوين بوده است. بنابراين دليلی برای تامين وثيقه برای او وجود ندارد.

پور بابايی می گويد: «علی رغم قول مساعدت بازپرس پرونده مبنی بر تخفيف قرار و يا تبديل آن به کفالت؛ هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و پرونده محبوبه کرمی در جريان نيست. اين در حاليست که بازپرس پرونده هر بار بعد از مراجعه خانواده و و کلای کرمی به دادگاه از تخفيف يا تبديل قرار سخن گفته است.»

به همين دليل شيرين عبادی و پوربابايی قصد دارند نامه ای اعتراضی به دادستان عمومی و انقلاب تهران و رييس دادگستری استان تهران آقای عليرضا آوايی بنويسند و روند بررسی پرونده موکل خود را از طريق مقامات قضايی پيگيری کنند.

Copyright: gooya.com 2016