چهارشنبه 16 مرداد 1387

متن کامل نامه ايران به گروه ۱+۵ منتشر شد، فارس


خبرگزاری فارس: خبرگزاری فرانسه متن کامل نامه جمهوری اسلامی ايران به گروه ۱+۵ را منتشر کرد.


به گزارش فارس خبرگزاری فرانسه متن نامه ايران به گروه ۱+۵ شامل آمريکا، انگليس، فرانسه، چين، روسيه و آلمان را منتشر کرد که به شرح زير است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به نام خدا
متعاقب گفتگوهای سازنده ژنو و پيشنهاد ارائه شده توسط جمهوری اسلامی ايران درباره مداليته ادامه مذاکرات و با توجه به مشترکات موجود در طرح‌های پيشنهاد شده توسط شرکت‌کنندگان در نشست ژنو، توافقی برای انعکاس بيشتر درباره دو پيشنهاد به منظور ارائه پاسخ شفاف از سوی دو طرف انجام شد.
جمهوری اسلامی ايران با حسن نيت، روشی سازنده و تصميمی راهبردی برای ادامه مذاکرات، مجددا با دقت ديدگاه‌های مطرح شده در نشست ژنو را مورد بررسی قرار داد تا توافقی جامع برای همکاری که بتواند نگرانی‌های مشترک ما را پوشش داده و بر اساس تعهدات جمعی و تنظيم يک دستور کار برای رايزنی با تمام طرف‌های ذينفع به منظور دستيابی به نتيجه‌ای قابل قبول باشد، حاصل شود.
اکنون جمهوری اسلامی ايران آماده است "پاسخ روشنی" به پيشنهاد شما در زودترين زمان ممکن ارايه کند ضمن اين که همزمان انتظار داريم "پاسخ روشن" شما را به سوالات و ابهامات ما دريافت داريم.
بدون ترديد چنين شفافيت دوجانبه‌ای می‌تواند راه را برای روند مذاکرات سريع و شفاف با چشم‌اندازی روشن و مهيا ساختن شرايط همکاری، هموار سازد.
در پايان نامه ايران آمده است: فاز دوم مذاکرات می‌تواند در صورت وجود چنين تمايلی از طرف شما در اسرع وقت آغاز شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'متن کامل نامه ايران به گروه ۱+۵ منتشر شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016