جمعه 25 مرداد 1387

۶۵ نماينده دو زنی در مجلس هفتم و هشتم، ژيلا بنی يعقوب، ما روزنامه نگاريم

گفته می شود حدود پنجاه نماينده مجلس هشتم دو زن دارند و همين افراد هم پشتيبان جدی لايحه حمايت از خانواده يا همان ترويج چند همسری هستند.دوستی می گفت :"حالا اينها که دو زن را گرفته اند چه اصراری به تصويب اين لايحه جديد دارند" و دوستی ديگر در جوابش گفت :"می خواهند خودشان را موجه و مشروع جلوه دهند."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گروهی از زنان اصلاح طلب چند روز پيش با نمايندگان فراکسيون اقليت در مجلس ديدار داشتند .به گفته فخری محتشمی پور که در اين ديدار حضور داشته است ،خانم زهرا شجاعی ،رييس مرکز مشارکت امور زنان در دولت خاتمی به اين نمايندگان گفته است:

" طبق يک خبر غير رسمی ۶۵ نفر از نماينگان مجلس هفتم که تعدادی از آنها هم در اين مجلس جديد هستند همسر دوم داشتند ودارند."

فخری محتشمی پور نيز گفته است :کاش می شد اين مردان را پيدا کرد . خودشان هم نشد همسرانشان که نمونه های خوبی هستند شهادت بدهند آيا خانواده هايشان تحکيم شده يا نه ؟ او برای مطلبش اين تيتر را انتخاب کرده است :

هرکی دو تا زن داره دستش بالا!

ائتلاف گروهها و فعالان جنبش زنان فراخوانی را با عنوان مانع تصويب لايحه ضد خانواده شويد ،منتشر کرده اند.

بايد ديد چند نفر در مجلس هشتم دستشان را برای تصويب لايحه چند همسری بالا می برند.شايد به جز اين شصت و پنج نفر کسانی هم باشند که مايلند به اين جمع بپيوندند.


از وبلاگ [ما روزنامه نگاريم]

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۶۵ نماينده دو زنی در مجلس هفتم و هشتم، ژيلا بنی يعقوب، ما روزنامه نگاريم' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016