دوشنبه 28 مرداد 1387

آخرين وضعيت مسعود کردپور ، روزنامه نگار و معلم بازداشتی، مجموعه فعالان حقوق بشر


مسعود کردپور بعنوان روزنامه نگار ، فعال محيط زيست و مدافع حقوق بشر در کنار فعاليتهای فرهنگی و صنفی خود در جايگاه يک معلم دلسوز در قالب فعاليتهای مسالمت آميز و قانونی تلاش و سابقه ای شايسته را بعنوان يک فعال مدنی در سوابق اجتماعی خود ثبت نموده است ، نامبرده روز جمعه مورخه ۱۸/۵/۸۷ طی احضار به ستاد خبری وزارت اطلاعات در شهر بوکان بازداشت گرديد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابر گزارشات دريافتی اين معلم و فعال مدنی هم اکنون در سلول انفرادی در بازداشتگاه اداره اطلاعات شهر بوکان نگهداری ميشود و متهم گرديده است که از طريق ارتباط با رسانه های خارج کشور نسبت به تبليغ عليه نظام فعاليت نموده است . نامبرده هر چند تاکنون تماس تلفنی با منزل نداشته است اما يکی از اعضای خانواده وی موفق به ملاقات کوتاهی با ايشان شده است.
مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران گزارشات نگران کننده ای را مبنی بر بدرفتاری و برخورد توام با خشونت با اين مدافع حقوق بشر دريافت نموده است . اميد است مقامات قضائی ضمن شفاف سازی نسبت به اين گزارشات ، اقدامات مقتضی را جهت بهره مندی آقای کردپور از حقوق اوليه خود همچون رسيدگی پزشکی و در اختيار داشتن وکيل مدافع اتخاذ نمايند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين وضعيت مسعود کردپور ، روزنامه نگار و معلم بازداشتی، مجموعه فعالان حقوق بشر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016