سه شنبه 16 مهر 1387

حسنی: آزادی يعنی هرزگی يعنی خيانت، ای مرگ بر اين چنين حقوق بشری باد! انتخاب

خبرگزاری انتخاب : غلامرضا حسنی گفت: آيا آزادی زنان در غرب حقوق بشر می باشد؟ آزادی يعنی هرزگی يعنی خيانت ، ای مرگ بر اينچنين حقوق بشری باد! لذابايداين متمايز گردد بشری که بندگی ندارد ودر عالم حيوانيت قرار گرفته است برای اين حقوق بشر مطرح نيست

غلامرضا حسنی گفت:در غرب بحث حقوق بشرهمه اش استعلا می باشد و اينکه فکر ملتی برای تمام ملت ها غالب شده و غلبه نمايد و کشوری عناد ولجالت خود را برملت های ديگر تحميل کند وآنها مجبور باشند آن را بپذيرند اين که حقوق بشر نمی شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از روابط عمومی منطقه هفت کميسيون حقوق بشر اسلامی، نماينده ولی فقيه در استان آذربايجان غربی و امام جمعه اروميه در ديدار دبير منطقه هفت کميسيون حقوق بشر اسلامی و تعدادی ازاعضای هيئت امنای اين کميسيون با اشاره به اشتباه و توخالی بودن مفاهيم غربی حقوق بشر اظهار داشت : اينکه خيال وانگيزه کشوری محترم و مقدس شمرده شود وعقايدديگران نامقدس انگاشته شود وآن کشورها اهدافی که به زعم خويش مقدس می شمرند را براهداف نامقدس ديگران تحميل کنند اين حقوق بشری نمی شود!اين حقوق حيوان هم نيست تاچه برسدحقوق اسلامی.

حجت الاسلام غلامرضا حسنی، حقوق اسلامی را فراتر از حقوق بشر مورد ادعا در غرب دانسته و گفت:برای حقوق بشرغرب چون خدايی مطرح نيست لذا سراسرخطا و اشتباه و سر تا پا تقصير می باشد لذا بايد بگويم که حقوق بشر با حقوق اسلامی متفاوت می باشد.

وی با اشاره به آيه «سبحان الذی أسری بعبده ِ ليلاً من المسجد الحرام الی المسجد الأقصی الّذی بارکنا حولَهُ لنُریَهُ من آياتنا إنّهُ هو السميعُ البصيرُ» و حديث معراج اظهار داشت: رسول اکرم(ص) وقتی به معراج رفته اند با رسالت و امامت نرفته بلکه باعبديت رفته اند زمين ها و آسمانها الله می باشد خلق و ايجاد با خدا می باشد همچنين از بين بردن و مردن انسانها ، در راس تسليم شدگان حضرت رسول اکرم(ص) قرار گرفته از بيت المقدس تا مکه ۶۰۰ کيلومتر فاصله می باشد و رسول اکرم(ص) هم با روح وهم با جسم اين فاصله را طی کرده و به معراج رفته است هم روح وهم جسم داشته است آنها که می گويندروح اش رفته اشتباه می کنندآياتی که درسوره نجم واسری وجود دارد نشان می دهند که حضرت هم با روح وهم با جسم به معراج رفته است رسول اکرم(ص) پس مقامش از جبرئيل نيزوالاتراست لذا حقوق بشروحقوق الله فقط در عبديت و بندگی نهفته می باشد.

نماينده ولی فقيه در استان آذربايجان غربی با تاکيد به اينکه حقوق بشر غربی امری بافته شده و ساختگی می باشد ادامه داد: اينکه نفس سرکش فردی بخواهد شراب خورده وزنا کند اين حقوق بشر نيست! هر چه خدا گفت آن حقوق بشر می باشد آيا آزادی زنان در غرب حقوق بشر می باشد؟آزادی يعنی هرزگی يعنی خيانت ، ای مرگ بر اينچنين حقوق بشری باد! لذابايداين متمايز گردد بشری که بندگی ندارد ودر عالم حيوانيت قرار گرفته است برای اين حقوق بشر مطرح نيست. آن کسی که می گفت آزادی آزادی آزادی ..عقلش درک نمی کرد آيا من هم آزادم شمارا باگلوله بزنم.

وی ادامه داد: دايره هم جنس بازی آيا حقوق بشر می باشد؟ آياحقوق بشر شهوت رانی می باشد حقی که خدا بر انسانها قائل شده هيچ موجودی نمی تواند قائل گرددخداهرچه گفت حق ماست اگر حقوق بشر به اين معناباشد ماقبول داريم ما منکرحقوق بشری هستيم که در غرب می گويند .

امام جمعه اروميه با اشاره به حديثی از امام جعفرصادق (ع) گفت: حديث امام صادق(ع)اين معنا را به خوبی بيان می کند وقتی می پرسند: عقل چيست ؟ می فرمايد: «العقل ما عبد به الرحمن و اکتسب به الجنان » يعنی عقل آن است که به آن خداوند رحمن عبادت شود وبهشت کسب وتحصيل گردد انسان دو پا برای انسانيت خلق شده است.

غلامرضا حسنی با انتقاد از نحوه برخورد ناصحيح و لگد مال شدن حقوق و کرامت تعدادی از روزه خوارانی که در ماه رمضان دستگير و سپس بعد از گرفتن تعهدنامه آزاد شده اند گفت: اينکه عکس تعدادی روز خوار را گرفته وشخصيت آنان را لگد مال نمايند اين مخالف کرامت انسانی و حقوق اسلامی می باشد بايد در مورد روزه خواران هر آنچه در شرع به عنوان حد تعيين گرديده اعمال گردد و کسی حق ندارد با روزه خوار غير از اين رفتار نمايد.

در پايان اين ديدار، وی حمايت خويش را از تبيين اهداف حقوق بشر متناسب با حقوق اسلامی توسط کميسيون حقوق بشر اسلامی اعلام داشته و برای مجريان آن آرزوی توفيق نمودند.

گفتنی است در اين ديدار وحيد کاظم زاده دبير منطقه هفت کميسيون حقوق بشر اسلامی ضمن معرفی اين کميسيون و برنامه های در دست اقدام آن خواستار تقويت مبانی اسلامی حقوق بشر و تبيين آن در منابر و خطابه های ائمه جمعه شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسنی: آزادی يعنی هرزگی يعنی خيانت، ای مرگ بر اين چنين حقوق بشری باد! انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016