Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 7 اردیبهشت 1384

هاشمي رفسنجاني: اميد‌هايم براي نيامدن كمرنگ‌تر مي‌شود، ايسنا

- هيچ مانعي نمي‌تواند در عزم من خلل ايجاد كند

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


حجت‌الاسلام والمسلمين هاشمي رفسنجاني، صبح روز چهارشنبه در جمع روحانيون، دانشگاهيان، نمايندگان استان، فرهنگيان اصناف و اعضاي شورا‌هاي اردبيل با ارائه تحليل از شرايط منطقه و موقعيت جمهوري اسلامي ايران گفت: نياز جدي در تعاملات منطقه و موقعيت استراتژيك ايران، كشور ما را به قدرت بلامنازع منطقه تبديل كرده است.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، وي با بيان اين مطلب «كه آمريكا دنبال نفع خود است و ما هم بايد منافع خود را در نظر بگيريم» تصريح كرد: بايد با تدبير و درايت، شرايط موجود منطقه و جهان را به يك فرصت تبديل كرد و موازنه را به نفع جمهوري اسلامي تغيير داد.


رييس مجمع تشخيص تأكيد كرد: تنها با انسجام ملي و ترجيح منافع ملي بر منافع شخصي و حزبي مي‌توان جامعه را در تعاملات، چانه‌زني‌ها، نيرومند، قدرتمند و موفق كرد.


وي در بخش ديگري از سخنانش، گفت: مردم اردبيل در تشكيل حكومت اهل بيت در ايران پيشتاز بودند.

هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: دولت صفويه با حب اهل بيت ايرانيان در برابر قدرتهاي آن روز ايستادگي كردند.


رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به دعوت از وي جهت حضور در انتخابات تأكيد كرد: هر چه قدر زمان مي‌گذرد اميد‌هاي من براي نيامدن كمرنگ‌تر مي‌شود.


وي افزود: اگر نفع مردم در حضور من باشد، اين آسان‌ترين امري است كه مي‌تواند محقق شود و هيچ مانعي نمي‌تواند در عزم من خللي ايجاد كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بر اساس اين گزارش در ابتداي اين ديدار آقايان حجت‌الاسلام اكبري، آيت‌الله موسوي ننه كران - نماينده سابق اردبيل در مجلس شوراي اسلامي ـ ، چند تن از اعضاي شوراي اردبيل و تعدادي از نمايندگان و مديران از اقشار مختلف استان اردبيل هريك با تشريح اوضاع استان، جامعه و انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري، گفتند: ايران به لحاظ اقتصادي و سياسي به جهش نياز دارد.


آنان اظهار داشتند: يك صنف، حزب و گروه نمي‌تواند اين توسعه متوازن و جهش را ايجاد كند.


سخنرانان تأكيد كردند: حضور آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ، حكومت مردم بر مردم را تثبيت و اضطراب را از مردم دور مي‌كند و اطمينان مي‌بخشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21683

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي رفسنجاني: اميد‌هايم براي نيامدن كمرنگ‌تر مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005