Click for Amazing Phone Card








جمعه 9 اردیبهشت 1384

هاشمي رفسنجاني: برخي اظهارات تكراري است و ارزش پاسخگويي ندارد، ايسنا

حجت‌الاسلام‌والمسلمين هاشمي رفسنجاني اظهار داشت:‌ « اگر فردي با حمايت بالاي مردمي وجود داشته باشد، قطعا نمي‌آيم. در غيراين صورت و اگر در حد مطلوب رأي داشته باشم وارد صحنه خواهم شد.

وي افزود:« زمان زيادي ندارم و قبل از نام‌نويسي بايد تصميم بگيرم.»


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح پنجشنبه در جريان بازديد از فرودگاه امام خميني (ره) در پاسخ به اين سؤال كه چه زماني تصميم نهايي‌اش را اعلام خواهد كرد، گفت: «منتظرم ببنيم آيا كسي از بين افرادي كه اكنون مطرحند و خيلي از آنها هم با صلاحيت‌اند، در نظرسنجي‌ها آراي بالاي مردم را به خود اختصاص مي‌دهد يا خير؟. اگر چنين فردي با حمايت بالاي مردمي وجود داشته باشد، قطعا نمي‌آيم. در غيراين صورت و اگر در حد مطلوب رأي داشته باشم وارد صحنه خواهم شد. زمان زيادي ندارم و قبل از نام‌نويسي بايد تصميم بگيرم.»


وي با بيان اينكه رأي بالا در نظرسنجي مجلس معيار خوبي براي تعامل رييس‌جمهور آينده با مجلس است، گفت: «اينكه من جلوتر هستم شايد به اين خاطر باشد كه من معروفتر و شناخته‌شده‌تر از بقيه هستم. اگر ديگران با برنامه‌هايشان نشان دهند بهتر از من مي‌توانند كار كنند، طبعا نظر مردم عوض مي‌شود.»


هاشمي رفسنجاني در پاسخ به اين سؤال كه “آيا تأخير در اعلام تصميم شما باعث فرسايشي شدن انتخابات نمي‌شود؟“ گفت: «نمي‌دانم كه اين تأخير انتخابات را فرسايشي كرده است يا نه. گاهي با بعضي از آقايان در اين خصوص صحبت مي‌كنم. از نظر من كار روي ريل است، كانديداها كار خود را مي‌كنند و من هم در كنار ايستاده‌ام و تماشا مي‌كنم.»


هاشمي رفسنجاني در واكنش به برخي انتقاداتي كه در روزهاي اخير از سوي بعضي از چهره‌هاي باسابقه و مطرح نظام به وي مطرح شده است، گفت: «من اهميتي به اين صحبت‌ها نمي‌دهم. به هر حال در انتخابات كساني حرفهايي مي‌زنند و نظراتشان را مي‌گويند. اين حرفها تكراري است و ارزش پاسخگويي ندارد.»


به گزارش ايسنا، وي در پاسخ به اين سؤال كه مهمترين اولويت كاري‌اش در صورت انتخاب شدن چه خواهد بود؟ اظهار داشت: «اولويتهاي زيادي از جمله مسائل سياسي، خارجي، اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي وجود دارد. بحث يارانه‌ها، تأمين اجتماعي عام براي مردم، ايجاد اشتغال و مسائل تحصيلي ايرانيان خارج از كشور وجود دارد. به‌خاطر مسؤوليتهاي فعلي‌ام در اين موارد نظراتي دارم و اگر بنا شد بيايم آنها را با مردم در ميان مي‌گذارم.»


رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص مذاكرات راهبردي ايران و اروپا نيز اظهار داشت: «مذاكرات بايد ادامه يابد و اروپايي‌ها درك كنند كه ايران از حق خود نخواهد گذشت. بايد تلاش كنيم و به اروپايي‌ها بفهمانيم كه در ايران جاي نگراني نيست. نمي‌توان در اين خصوص عجله كرد. بايد با صبر و استدلال اين مسأله را به جاي درستي برسانيم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص ارزيابي‌اش از روند پيشرفت كار فرودگاه امام خميني نيز گفت: «من از اتفاقي كه چندي پيش در مورد اين فرودگاه افتاد راضي نيستم، چون اين اتفاق باعث شد كه كشور از سرمايه‌گذاريها استفاده نكند. اكنون وزارت راه تصميم گرفته است به تدريج فرودگاه را فعال كند. فرودگاه با اهداف وسيعي كه براي آن پيش‌بيني شد فاصله زيادي دارد، اما براي شروع به كار مشكلي ندارد.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21746

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هاشمي رفسنجاني: برخي اظهارات تكراري است و ارزش پاسخگويي ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005