Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 13 اردیبهشت 1384

بيانيه جمعي از پژوهشگران انقلاب خطاب به نامزدهاي انتخابات، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

جمعي از پژوهشگران انقلاب اسلامي، اعلام كردند: متأسفانه جبهه اصول‌‏گرا وجهه خوبي از خود در جامعه نشان نداده است.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، جمعي از پژوهشگران انقلاب اسلامي طي بيانيه‌‏اي خطاب به نامزدهاي ارزشي دوره نهم رياست جمهوري اسلامي اعلام كردند: متاسفانه در آستانه انتخابات نهم رياست جمهوري جبهه اصول‌‏گرا وجهه خوبي از خود درجامعه نشان نداده و به اختلافات درون گروهي گرفتار آمده است و هر نامزدي به خيال خود خود را برنده نهايي انتخابات مي‌‏داند.
در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: به طور قوي هنوز خطر پيروزي همان جناحي وجود دارد كه طيف اصول‌‏گرا در برابر آن شكل گرفت و واضح است كه هر گونه اختلاف ريختن آب به آسياب دشمن خارجي و رقيب داخلي است.
پژوهشگران انقلاب اسلامي در ادامه اين بيانيه با دعوت از همه نامزدهاي خود خوانده طيف ارزشي به اجماع بر روي نامزدي واحد هشدار داده اند در صورت تك روي اولا شكست نيروهاي اصول‌‏گرا قطعي خواهد بود و ثانياً همه نامزدهايي كه اين رويه را به عنوان مشي انتخاباتي خود انتخاب كرده‌‏اند و همه مدعيان اختلاف انداز و كساني به وحدت اصول گرايان نمي‌‏انديشند و عملًا گامي در اين راه بر نمي‌‏دارند، مسوول اين شكست خواهندبود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين بيانيه مي افزايد: در صورت تداوم اختلاف در اردوگاه نيروهاي ارزشي ضمن آنكه مشاركت به حداقل ممكن خواهد رسيد، نيروهاي ارزشي جامعه هيچ تعهدي در برابر مساعدت و ياري هيچ يك از نامزدهاي ارزشي احساس نخواهد كرد و آنها را در مقابل رقباي جدي به حال خود رها خواهند كرد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21965

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه جمعي از پژوهشگران انقلاب خطاب به نامزدهاي انتخابات، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005