Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 13 اردیبهشت 1384

دبيركل حزب موتلفه: توكلي راه را براي وحدت اصولگرايان باز كرد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۲/۱۳‬
داخلي . سياسي . انتخابات ‪۸۴‬
دبيركل حزب موتلفه اسلامي در خصوص انصراف احمد توكلي از صحنه رقابت‌هاي انتخاباتي گفت: توكلي كه از شخصيت‌هاي ارزشمند انقلاب است، اصولگرايي را در عمل نشان داد و راه را براي به وحدت رسيدن اصولگرايان باز كرد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي، محمد نبي حبيبي در پايان نشست دبيران اين حزب، افزود: عقل جمعي ما در انتخابات آينده حكم مي‌كند به‌وحدت برسيم و با همبستگي ملي در انتخاباتي پرشورحضور حداكثري داشته باشيم،زيرا شرايط جهاني و موقعيت منطقه‌اي و مشكلات داخلي و حركت به سوي تكامل‌انقلاب اسلامي نيازمند حضور حداكثري آگاهانه و انتخابات هوشمندانه رييس جمهوري قوي و با كفايت و اعتمادكننده به مردم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي‌از همه نامزدها و طرفداران هر يك از آنها خواست كه در اين مراحل نهايي كه نزديك انتخابات سرنوشت‌سازي ‪ ۲۷‬خرداد هستيم، با حوصله كامل و با بردباري و متانت نظرات و مواضع خود را مطرح كرده و اجماع كنند و ميدان را براي اعلام مواضع و اظهارنظر همگان با واژه‌اي تخريبي و برخي رفتارها كه دور از شئونات فرهنگي و اخلاقي است محدود غبارآلود نسازند.

حبيبي برخي اقدامات ناستوده از طرف معدودي شركت‌كننده در مراسم چند نامزد را محكوم كرد و آن را مغاير با فضاي آزاد انتخاباتي و شعارهاي همان معدود افراد است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21969

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل حزب موتلفه: توكلي راه را براي وحدت اصولگرايان باز كرد، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005