Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 19 اردیبهشت 1384

با دکتر معین چلوکباب برگ خوردیم، طنز نوشته اي از حسين خداداد

بنابر درخواست آقای دکتر معین از اینجانب برای شرکت در همدان و خوردن شیرینی و نوشابه و سخن گفتن مستقیم با اقای دکتر معین تصمیم گرفتم به اقای دکتر معین رای بدهم. تازه آقای محمد رضا خاتمی هم خیلی فشار آورد که به دکتر معین رای بدهم. به اقای محمد رضا خاتمی گفتم که اقای معین فقط با ((استعفا)) ، نام و نشانی پیدا کردند و قبل از آن فقط معین بعنوان یک خواننده شناخته شده بود! ایشان ناراحت شدند و کمی هم عصبانی!
آقای معین آدم خوبی هستند و واقعا فکر می کنند کار مثبت می توانند انجام بدهند( انشاءالله تنها رئیس جمهوری باشند که استعفا می دهند).سئوالات بنده از ایشان و جواب های ایشان را مطالعه کنید.

مصطفی جون حالت خوبه همچی خفنه؟
پاسخ جدی اقای معین : لطفا با زبان خارجی سخن نگوید تا بتوانم به سخنان شما گوش کنم.

ببخشید آقه مصطفی! ( اینو باش)

آقای معین شما مخالف حجاب اجباری هستید؟
پاسخ آقای معین: بله که مخالف هستم ولی در حال حاضر حجاب اجباری مشکل نیست و اجازه بدهید همین اجبار باقی بماند زیرا از اسلام تنها چیزی که غلط متوجه شدیم همین حجاب اجباری است ولی دیگر حکمی از اسلام اجرا نمی شود و اگر همین ظاهر سازی و فشار نداشته باشیم دیگر نام اسلامی بودن نظام کاملا زیر سئوال می رود و برادران گروه فشار بیکار می شوند. پس در نتیجه موافق حجاب اجباری هستم و باید به مشکلات بزرگتری توجه کرد.

اقای معین شما موافق کاندیداتوری زنان برای ریاست جمهوری هستید؟
پاسخ اقای دکتر معین: بله موافق هستم ولی در حال حاضر مشکلات بزرگتری در راه وجود دارد و کاندید شدن چند زن امر مهمی نمی باشد. اقای حسین خداداد شما چلو کباب بچسب و فکر کاندید شدن زنان را نکن عزیز. شما چرا به حجاب ، کاندید شدن زنان و سکس چسبیدین؟*خنده آقای دکتر* !!

آقای معین با ولایت فقیه مطلقه موافق هستید؟
پاسخ اقای دکتر معین: مخالف با مطلق بودن ولایت هستم ولی امروز باید برای استوار و پایدار بودن نظام سکوت کرد و مشکلات بزرگتری وجود دارد که باید به فکر آن باشیم.

آقای معین شما با تغییر قانون اساسی موافق هستید؟
پاسخ اقای دکتر معین: بله موافق هستم و باید تغییر پیدا کند ولی در حال حاضر مشکلات بزرگتروجود دارد که باید تلاش و کوشش خود را در آن جهت قرار بدهم.

آقای معین نظر شما در مورد حقوق بشر چیست؟
پاسخ اقای دکتر معین: حقوق بشر رعایت می شود و حقوق بشر فقط برای فشار آرودن به نظام است و نباید فکر خود را در این راه مصرف کنیم زیرا مسائل مهم مملکت را فراموش خواهیم کرد.

آقای معین در مورد بستن روزنامه ها و نشریات چکار خواهید کرد؟
پاسخ اقای دکتر معین: باید قانون را پاس بداریم و مجری قانون باشیم. قوه مجریه برای اجرای قانون بوجود آمده است.

آقای معین نظر شما در مورد نیروگاه اتمی چیست؟
پاسخ اقای دکتر معین: مقام معظم رهبری امام خامنه ای ( وبلاگ نویسان فراموش کردند صلوات بفرستند!) شخصا رئیس این جمهوری هستند و ایشان هرچه گفتند ما نیز باید اطلاعت کنیم. رئیس قوه مجریه کاری به جنگ و بمب اتم ندارد، تازه ما دنبال مشکلات بزرگتری هستیم که حل کنیم.

آقای معین زندانیان سیاسی و بخصوص اقای اکبر گنجی را آزاد خواهید کرد؟
پاسخ اقای دکتر معین: بله سعی و تلاش خواهم کرد ولی قوه قضاییه مسوول است و به خود اجازه نمی دهم در کار قوه قضاییه دخالت کنم ولی با مقام رهبری (معظم، هم یادش رفت) سخنانی داشتم که شاید در طی چهار و یا پنج سال اینده اقای گنجی ازاد بشوند. ایت الله خامنه ای نیز مخالف زندانی شدن آقای اکبرگنجی هستند، ولی مرتضوی گفته است که اکبر گنجی در زندان خود کشی می شود! ( شریعتمداری گفته : دست اکبر گنجی می شکنم اگر در مورد جمهوری چیزی بنویسد!) این سخنان را لطفا منتشر نکنید

اقای معین چرا به ایمیل و سئوالات بنده جواب ندادید ولی امروز در کنار شما نشسته ام؟
پاسخ اقای دکتر معین: اولا پاسخ به سئوالات شما کتبی کار صحیحی نبود و شفاهی صحبت کردن می توانم هر چیزی که دلم بخواهد بگویم و بعد تکذیب کنم. دوما دستور آقای محمد رضا خاتمی بود که اگر وبلاگ نویسان را دعوت کنم و سرشونو گرم کنم و ببینند شکم آنها را سیر کردم، این بچه ها زود جذب می شوند و به امید مقام و پست بلاخره جذب می شوند. همین که با من صحبت می کنند و صورت بنده را از نزدیک می بینند افتخاری باید باشد. شخصا این کار را مفید نمی دانم ولی هرجا و هرچی ستاد بگوید باید اجرا کنم!

آقای معین حداقل ماهواره را ازاد خواهید کرد؟
پاسخ اقای دکتر معین: بله یکی از برنامه های این چهار سال و یا چهار سال اینده و انتخابات 88 همین ازاد سازی ماهواره است. ولی شما می دانید که مشکلات بزرگتری در راه وجود دارد که باید اول به آن پرداخته بشود.

آقای معین این مشکل اصلی و حیاتی که از همه چیز مهمتر است را لطفا بیان کنید؟ ( حرصم گرفت)
پاسخ اقای دکتر معین: مشکل اول این چلو کباب شما سرد شد و الان دستور می دهم یکی جدید بیاورند تا شما بجای این همه صحبت، بخندیم و بخوریم.

آقای معین فکر نمی کنم این چلوکباب مشکل اصلی باشد، خواهش می کنم مشکل اصلی را بیان کنید.
پاسخ اقای دکتر معین: مشکل اصلی پاس داشتن زبان فارسی است. شما بعنوان یک وبلاگ نویس باید زبان فارسی را پاس بدارید. ببینید یکی از خانم های محترم وبلاگ نویس نوشتند که کلمه ایمیل بهتر است و پست الکترونیکی نیز هر دو کلمه خارجی هستند و حق هم دارند. ولی این وبلاگ نویسان پدر زبان فارسی را در آوردند مخصوصا جنابعالی که ببخشید ولی کار خود را بر روی آن انجام دادید و این وبلاگ شما مورد عنایت ویژه قرار گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

( یعنی من زبان فارسی را دارم خراب می کنم؟ ای بابا اینو باش!!! یه چلو کباب حالا هم کلی حالگیری!!)
حسین خداداد: اولا دنیا دارد بهم نزدیک می شود و مرزها دارد شکسته می شود و کلمات جدید جهانگیر می شود و این کار یک حرکت جهانی است. شاید تا جایی برسیم که زبانها همه یکی بشوند و یا حداقل خیلی نزدیک بهم بشوند. کامپیوتر، ایمیل و اینترنت خود نشانه یکی شدن سخنان ملت ها است و مشکلی در آن وجود ندارد. تازه من به شما لینک دادم ( به زبان خودمون لینکیدمتون) لینک به زبان فارسی چه می شود؟ پیوند کردیم؟

پاسخ اقای دکتر معین: ببینید دقیقا همین مشکل است و برای همین باید چهار سال فرصت بدهید تا برای شما بیان کنم چرا باید فارسی را پاس بداریم. بجای کلمه پینگ کردن باید بنویسید وب خبر دادن..

دکتر معین وب هم کلمه خارجی است!

پاسخ اقای دکتر معین: بله توجه کنید
بجای کلمه ((بود)) می نویسند بید!!
بجای کلمه (( وبلاگ)) می نویسند وبلاق!! و هزار خطای عمدی و غیر عمدی!!!

سئوال آخر اگر رئیس جمهور شدید باز می توانم به این سادگی با شما صحبت و ملاقات کنم و چلو کباب بخوریم؟
پاسخ اقای دکتر معین: ببینید در آن زمان دیگر باید به مشکلات بزرگتری توجه کنم و وقت و زمان کافی ندارم . ولی برای انتخابات 88 مجددا در خدمت شما خواهم بود.

سئوال دکتر معین از حسین خداداد: آقای خداداد من نیز سئوال دارم، شما چرا وبلاگ نویسی را شغل خود قرار دادید؟
پاسخ من: اولا پول ماهواره 100 متری که 500 کانال را بگیرم نداشتم و کسی به فکر ما ها که نیست، رفتم برای خودم کامپیوتر خریدم که برای یکسال دیگه هنوز باید پول بدم. از شش تا کانال داخلی که خسته کننده است ( معین: من هم فقط ماهواره نگاه می کنم) . اخبارهم فیلتر می شود. حتی اخبار داخلی را از خارج می گیرم. پرواز 100 نوع پرنده و سخنان تکراری و اخباری که بی خود و خسته کننده است دائم پخش می شود. باید میان اینترنت و ماهواره یکی را انتخاب می کردم ولی چون با اینترنت می توانم حال بعضی از حضرات را بگیرم تصمیم گرفتم با حضرات گفتگو کنم ( کاش همان ماهواره را می خریدم)

متشکرم برای چلوکباب برگ.

خدا حافظ
خدا حافظ

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22290

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با دکتر معین چلوکباب برگ خوردیم، طنز نوشته اي از حسين خداداد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005