Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 19 اردیبهشت 1384

‌‏رفسنجاني: ظرف يكي دو روز آينده موضع خود را اعلام خواهم كرد، ايلنا

- حضور تحصيلكردگان در اداره كشور كارگشاست

تهران- خبرگزاري كار ايران

اعضاي انجمن‌‏هاي اسلامي دانش‌‏آموختگان در اروپا و آمريكا و همچنين اعضاي مجمع تشكل‌‏هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي جداگانه با علي‌‏اكبر هاشمي رفسنجاني ديدار كردند.

به گزارش "ايلنا"، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام, در ديدار با اعضاي انجمن‌‏هاي اسلامي دانش‌‏آموختگان در اروپا و آمريكا با دفاع از سرمايه‌‏هاي علمي كشور, گفت: حضور تحصيلكردگان در صحنه سياست كشور كارگشاست و بايد رويه‌‏اي براي اداره كشور در نظر گيريم كه در آن دانش و علم محور باشد.
هاشمي رفسنجاني با انتقاد از برخي رفتارها و سياست‌‏هاي شعار محور ميان افراد و گروه‌‏هاي سياسي, افزود: ظلم بدتر از اين به مردم و كشور نيست كه به گونه‌‏اي عمل كنيم تا نظام اسلامي در دنيا ناكارآمد جلوه كند.
وي افزود: اگر مسائل معيشت مردم و زندگي آنان و استفاده از منابع خدادادي و عقل محدود شود اين براي جايگاه نظام اسلامي ما خطرناك است.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام, كشور را نيازمند يك تعامل واقعي در همه ابعاد علمي, اقتصادي, سياسي, فرهنگي با دنيا عنوان كرد و گفت: با فرهنگ اصيل و ارزشمندي كه داريم مي‌‏توانيم الگوي خوبي براي مردم دنياي اسلام باشيم.
در اين ديدار ميرمحمد صادقي و چند تن از اعضاي انجمن‌‏هاي اسلامي دانش‌‏آموختگان در اروپا و آمريكا به تشريح مواضع انجمن خود پيرامون نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري پرداخته و با بيان مشكلات فعلي كشور خواهان انسجام همه گروه‌‏ها و احزاب براي حل معضلات شدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشمي رفسنجاني, همچنين در ديدار با اعضاي مجمع تشكل‌‏هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي با اشاره به مواضع اخير مقامات آمريكا پيرامون انتخابات رياست جمهوري ايران و دعوت مردم به عدم حضور, گفت: براي خنثي‌‏ نمودن اين توطئه‌‏ها بايد تلاش شود تا زمينه حضور حداكثري مردم در اين انتخابات فراهم شود و رييس جمهوري با رأي بالاي مردم انتخاب شود.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام, گفت: نظام ما در سخت‌‏ترين شرايط و با دست‌‏هاي خالي با ياري خداوند و كمك مردم ايجاد شد و پس از پيروزي نيز با اتكا به همين موارد بر همه مشكلات فائق گرديد.
وي افزود: اكنون نيز با توجه به برهه حساسي كه در آن قرار گرفته‌‏ايم اگر مناسب عمل كنيم، خداوند مردم نيز ما را ياري خواهند كرد و جاي نگراني نيست.
هاشمي رفسنجاني, با اشاره به معضل بيكاري و مسائل اقتصادي كه مردم با آن مواجه‌‏اند, گفت: اگر سرمايه‌‏هاي داخلي در مسير سازند, حركت كنند و همچنين سرمايه‌‏هاي خارجي با ايجاد امنيت لازم, جذب شوند مي‌‏توانيم بر بسياري از اين مشكلات فائق گرديم.
وي همچنين در پاسخ به دعوت جمع حاضر براي حضور در انتخابات رياست جمهوري گفت: ظرف يكي دو روز آينده موضع خود را اعلام خواهم كرد.
در ابتداي اين ديدار پاشاپور؛ دبيركل مجمع انجمن‌‏هاي اسلامي دانشگاهي آزاد به نمايندگي از جمع حاضر با قرائت متني از هاشمي رفسنجاني براي حضور در عرصه انتخابات رياست جمهوري دعوت به عمل آوردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22298

فهرست زير سايت هايي هستند که به '‌‏رفسنجاني: ظرف يكي دو روز آينده موضع خود را اعلام خواهم كرد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005