Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384

شعار تبلیغاتی پوسترهای عالیجناب: گل در اومد از حموم! دوماد در اومد از حموم! سیامک ثناالدین

آقا جاتون خالی من هم مثل بسیاری از اعضای اتاق فکر از اعلام حضور عالیجناب در انتخابات مسرور شدم و از خوشحالی فریاد زدم هورا !! گل در اومد از حموم !!! و از آنجا که مسئولیت تعیین شعار تبلیغاتی ایشان از مدتها قبل )یعنی اولین دستمزدم در سه ماه پیش( با بنده است ، با نبوغی منحصر بفرد جمله تبلیغاتی را یافتم و روی یک کاغذ نوشتم ، تصور کنید زیر عکس تبلیغاتی ایشان نوشته شود :
گل در اومد از حموم !!
"عروس" در اومد از حموم !!!
اما کمی که گذشت ترسیدم و با اصلاح این جمله پیش خودم گفتم :
نه معذرت می خوام : "دوماد" در اومد از حموم!!
آدم عاقل اگر احتمال یک هزارم درصد هم بدهد که ایشان برنده انتخابات ریاست جمهوری باشد جرات نمی کند از الان برای خودش دعوتنامه حضور در بیابانهای اطراف تهران بفرستد .
حالا یه احمقی مثل شریعتمداری ایشان را در اولین روز آمدنشان به صحنه ، در نمایشگاه مطبوعات " دو رو" خطاب می کند امری است سوا . به هر حال مالک بیابانهای اطراف تهران باید جراتش از من یک لا قبا بیشتر باشد . از چنین جانورشناس هشت پایی انتظار می رفت که یک زمانی به مالیدن یکی از نقاط بدن صاف دوماد مورد نظر بپردازد و الان همان نقطه را در هاون بکوبد ( وای چه دردی داره!! خدا به دور !!) آخه یکی نیست به این برادر حسین بگه بابا جون با " اون نقطه" ضیف چنان دومادی نباید بازی کرد !! یک روز بمالی یک روز بکوبی !! آن نقطه عالیجناب بخودی خود ضعیف هست لااقل علائم آن از چهره ایشان نمایان است .
اما اين برادر حسین همچین زیادی هم گاگول که نیست که ! اون روزها که" اون نقطه" رو می مالید ، از بزرگی و قدرت آن نقطه آگاه بود . اما الان که دارد "آن نقطه" را در هاون می کوبد لابد می داند که یا نقطه مزبور ضعیف شده است یا دارندگان "آن نقطه" امروزه در میان کاندیداها فت و فراوان اند . به هر حال با وجود غولهای آدم نمایی در میان کاندیداهای جناح جنایت طلب احتمال دوم نزدیک تر به واقعیت است .
البته عکس قضیه هم اتفاق افتاده است . یعنی هستند بسیاری که روزگاری به کوبیدن "آن نقطه" عالیجناب مشغول بوده اند و دمار از روزگارش در می آوردند اما اکنون به دستمالی که متاسفانه یزدی هم هست و از صدقه سر رئیس جمهوری یزدی به دستشان رسیده مشغول مالیدن اند چه جور هم . همین بنده و همکاران بنده در اتاق فکر نمونه زنده و شاهد مستند !! آقا یه وقتی چه کارهایی برای به زیر کشیدن این عالیجناب نکردیم اما این روزها که مشکلات معیشتی و اقتصادی گلوی همه را می فشارد و عالیجناب دانستند که باید سر کیسه را شل کنند ما هم با کمال افتخار در اتاق فکر حضور بهم رساندیم . بالاخره کمی از این همه سرمایه گذاری در پروژه های مختلف و توسعه صنایع مختلف در کرمان و جهش صادراتی در پسته و معاملات املاک و ویلاها در خارج از کشور باید و می تواند در راستای رسیدن به مشکلات معیشتی جامعه دست به قلم هزینه شود که صد البته خود یک اقدام فرهنگی است . به هر حال به اهل قلم باید همیشه احترام گذاشت و تا حد امکان از زحمات آنها قدردانی کرد چه در دوره ای بصورت پذیرایی با طناب و چاقو در اطراف تهران (یا در مواردی به پذیرایی طولانی مدت در سوئیتهای تهران که بحمدا... به سنت حسنه ای از زمان ایشان تبدیل شده است) یا هماهنگی تور تفریحی ارمنستان و چه در این دوره بصورت پرداخت نقدی در اتاقهای فکر !!!
به هر حال عجیب نیست که سر و کار همه این قشر بنوعی با "آن نقطه" عالیجناب بوده است چرا که که آن نقطه بنوعی عیب ایشان هم قلمداد می شود یا زیادی بزرگ و قوی است یا بیش از حد ضعیف .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خلاصه "آن نقطه" مزبور بس که یا در حال مالش داده شدن بوده و مخالفت با او مخالفت با پیغمبر قلمداد شده ( و او هم به نشانه خرکیف بودن سکوت کرده که اخیرا این سکوت حتی مورد تایید شیوخی مثل کروبی هم قرار گرفته است) یا اینکه در زیر ضربه های اتهاماتی مثل جدیدترینشان (اتهام دو رو بودن) درد کشیده اصلا همان یک ذره کاربردش را هم از دست داده است . همین است که آدمی می ماند که موقع کل کشیدن و هلهله سردادن و تعیین جمله تبلیغاتی پوسترهای ایشان بگوید عروس دراومد از حموم یا دوماد در اومد از حموم ؟!
یادم هست در ایام انتخابات خرداد 76 مقام رهبری گفته بود : برای من هیچکس ایشان نمی شود ! به هر حال مقام ایشان که حرف الکی نمی زند و عالیجناب قطعا از نظر ایشان می توانسته دامادی بسیار شایسته بوده باشد نه عروسی حرف گوش کن و سر به زیر . به عالیجناب انصافا احتمال اول بیشتر می آید !! پس می توانم برای دفاع از جمله تبلیغاتی ام مقابل اعضای ارشد اتاق فکر جمله رهبر معظم را هم خرج کنم .!!

حالا عروس یا دوماد بودنش بخوره تو سرش به ماچه ؟ می خواد دامن بپوشه یا شلوار ! ما می نویسیم دوماد !
جمله تبلیغاتی جور بشه پاداش من یکی دیگه جوره اساسی !
حالا این حموم کلمه مناسبی هس یا نه ؟
چه وجه تشابهی دارد با مجمع تشخیص مصلحت نظام ؟
1- هر دو محل پر از بخارهای ابهام و تردید و مخفی کاری اند .
2- هر دو محل به لحاظ سنتی عمومی اند .
3- در هر دو مکان سابقه خوردن داروی تلخ وجود دارد .
4- در هر دو مکان آدم ها باید خیلی بصورت بی حیا وارد آن شوند .
5- در هر دو مکان افرادی برای مشت و مال وجود دارند .

نه انصافا جمله خوب و پر معنایی یافته ام . این شعار یه جورهایی مشت محکمی است بر جهانیان . (مهم نیست هدف این مشت به کجا باشد چون همه دنیا دشمن ما تلقی می شوند مشت ما به هر جای این دنیا اعم از امریکا ، اسرائیل ، کانادا و یا ترکیه اصابت کند ، ثواب دارد .)
به هر حال همه باید تلاش کنیم آقای هاشمی را به هر قیمتی شده به ریاست جمهوری برسانیم که البته اگر رای بیاورد رئیس جمهور می شود و عالی است و اگر هم رای نیاورد نظام مجبور است پستی بالاتر – و شاید خدا را چه دیدی مقام رهبریت – را به ایشان اهداء کند که عالیتر می شود و در هر دو حالت نون ما یا اینکه پسته ما در روغن است .

سيامك ثنا الدین - وبلاگ يك ذره حرف http://yekzareharf.blogspot.com

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22464

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شعار تبلیغاتی پوسترهای عالیجناب: گل در اومد از حموم! دوماد در اومد از حموم! سیامک ثناالدین' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005