Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 22 اردیبهشت 1384

لاريجاني: دوم خردادي‌ها كارهايي كردند كه پشيمانند، اگر دولت ضعيف نباشد در آن قتل زنجيره‌اي نمي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس: سياسي


علي لاريجاني حوزه‌هاي علميه را استوارترين اماكني خواند كه فرهنگ اسلامي را حفظ كرده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي لاريجاني، كانديداي نهايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب شب گذشته (چهارشنبه) در جمع طلاب و فضلاي قم در مسجد امام حسن عسگري (ع) قم افزود: اصالت فكري اسلامي ما در حال حاضر مديون علماي حوزه است و بر روحانيت است كه در بخش‌هاي روشنفكري كشور وارد شود.

وي با اشاره به وضعيت دانشگاه‌هاي كشور گفت: اسلامي شدن دانشگاه‌ها به استادها و حضور افراد انديشمند در اين مكان است و لذا مي‌بايد راه توليد فكر نو در مسايل ديني و معاشرت ديني در دانشگاه‌ها ايجاد شود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام فشارهاي آمريكا در قبال ايران را در زمينه‌ي ايجاد دولت، ضعيف خواند و اظهار داشت: آمريكايي‌ها مي‌دانند كه ايران با جنگ نابود نمي‌شود، همانطوري كه يكي از سياستمداران آمريكايي گفته بود كه ”نبايد بگذاريم اصولگرايان در ايران به قدرت برسند و گرنه عراق را هم از دست خواهيم داد“.

لاريجاني حربه‌ي ديگر آمريكا را در قبال تضعيف ايران، تهاجم فرهنگي عنوان كرد و افزود: امكانات فرهنگي در كشور بايد با مقدمه‌ي اقتصادي همراه باشد و نمي‌توان روي كسي كه در جامعه تبعيض، فقر و بي‌عدالتي مي‌بيند، كار فرهنگي انجام داد.

وي افزود: مردم دعواهاي سياسي را نمي‌پسندند، اما اجراي عدالت را مي‌خواهند و اين قدرت جمهوري اسلامي است كه خودش دندان فاسد را بكشد.

مشاور عالي امنيت ملي مقام معظم رهبري 40 درصد سرمايه كشور را در اختيار طبقه‌ي بالا دانست و خواستار بالا بردن توليد ناخالص ملي و افزايش صادرات جهت حل معضل بيكاري شد.

وي افزود: استراتژي كشور در مسايل فرهنگي مي‌بايد با جلوه ديني همراه باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ابراز عقيده كرد: اگر فيلم بسازيم كه دختر و پسر گيتار بزنند، مشكلي حل نمي‌شود؛ چرا كه مردم از سينما خسته شده‌اند و اين در حالي است كه ما داراي سينماي فعال و مبتكري بوديم.

لاريجاني با اشاره به جريان اصلاحات در سال‌هاي اخير گفت: دوم خردادي‌ها در چند سال اخير كارهايي در كشور كردند كه پشيمانند و متاسفانه فضايي سياست‌زده داريم و خشونت‌هايي هم در عمل رخ داد.

وي در پاسخ به سوال يكي از حضار كه خطاب به لاريجاني پرسيد، آيا شما نبوديد كه گفتيد اگر هاشمي رفسنجاني بيايد كنار مي‌روم؟ گفت: يادم نيست جايي گفته باشم، كنار مي‌روم اين در حالي است كه براي ايشان احترام زيادي قائلم.

لاريجاني با اشاره به آنچه مشكل بي‌بندوباري، بدحجابي و ريخت‌وپاش‌ها در كشور خواند، تصريح كرد: اگر دولت ضعيف نباشد در آن قتل زنجيره‌اي نمي‌شود و اين اشكالات به وجود نمي‌آيد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22473

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني: دوم خردادي‌ها كارهايي كردند كه پشيمانند، اگر دولت ضعيف نباشد در آن قتل زنجيره‌اي نمي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005