Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 25 اردیبهشت 1384

زهرا اشراقي، نوه امام: در كجا تا 20 روز مانده به انتخابات، مردم هنوز نمي‌دانند كانديداها چه كساني هستند؟ ايسنا

نوه حضرت امام خميني(ره) معتقد است كه معرفي كانديدا در دقيقه‌ي 90 اشتباه محض است و مردم بايد فرصت كافي را براي بررسي و انتخاب داشته باشند.


زهرا اشراقي، با حضور در غرفه‌ي ايسنا در حاشيه‌ي برگزاري نمايشگاه مطبوعات طي گفت‌وگويي با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران، حضور گسترده‌ي مردم در انتخابات را مستقيما مرتبط با برگزاري انتخاباتي آزاد دانست و گفت: دوره‌ي آقاي خاتمي را تنها به عنوان واقعه‌اي كه در ذهن ماندگار خواهد ماند، بايد ديد، چراكه آقاي خاتمي به عنوان شخصيتي مستقل مورد استقبال مردم بودند و تاكنون هم دومي نداشته‌اند. لذا انتخابات گذشته رياست‌جمهوري و رايي را كه داده شد، بايد كنار گذاشت و تنها به عنوان يك خاطره به آن نگريست.


وي تاكيد كرد كه رسما از هيچ كانديدايي دفاع نخواهد كرد.


اشراقي عدم تصميم نهايي در معرفي كانديداها هم از سوي اصولگرايان و از سوي اصلاح‌طلبان را بزرگ‌ترين اشتباه دانست و گفت: به همين دليل است كه برنامه‌هاي ما هيچ وقت پيشرفت نمي‌كند.


وي معتقد است: يك كانديداي رياست‌جمهوري حداقل از يك سال قبل بايد به مردم معرفي و برنامه‌ها و تيم كاريش نيز بايد مشخص شود، اما متاسفانه ما در اين انتخابات تنها اداي آزاديخواهان را در مي‌آوريم و سياستي كه اتخاذ مي‌كنيم با هيچ كدام از قوانين دنيا سازگار نيست. در كجا تا 20 روز مانده به انتخابات، مردم هنوز نمي‌دانند كانديداها چه كساني هستند؟


اين فعال سياسي اجتماعي با اشاره به تاثير عدم اجماع در گروه‌ها و جناح‌هاي مختلف در مشاركت حداكثري مردم، ‌گفت: البته گروه‌ها به هر حال به اجماع مي‌رسند. اما طبيعتا در دقيقه 90 معرفي كردن كانديداي نهايي به مردم اشتباه محض است. چون مردم بايد فرصت بررسي كافي را نسبت به فرد و برنامه‌هايش داشته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اشراقي با تاكيد بر اينكه حزب بايد حكومت كند و نه شخص،‌ ابراز اميدواري كرد كه در سال‌هاي آتي چنين شرايطي با تقويت احزاب ايجاد شود.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22586

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زهرا اشراقي، نوه امام: در كجا تا 20 روز مانده به انتخابات، مردم هنوز نمي‌دانند كانديداها چه كساني هستند؟ ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005