Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 25 اردیبهشت 1384

تکذیبیه حمایت حسن عباسی از کاندیداتوری هاشمی!؟

بنا بر اطلاعيه اي که در سايت "انديشکده اعتلاي فرهنگي" متعلق به مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز انتشار يافته، حسن عباسي شخصيت جنجالي که سخنراني هايش در زمينه مبارزه با آمريکا و غرب و حمله به بسياري از مسئولان بلندپايه جمهوري اسلامي، باعث ممنوع السخن شدن وي گرديد، از هيچ کانديدايي حمايت نکرده و نمي کند. متن تکذيبه را در زير بخوانيد:


هوالحکیم


تکذیبیه

نظر به تماس های مکرر (تلفن، ایمیل، حضوری و غیره) در خصوص خبر سایت «خط نهم» مبنی بر: حمایت حسن عباسی از کاندیداتوری هاشمی و ولایتی!؟

بدینوسیله به استحضار کاربران گرامی می رساند:

1- خبر مزبور، کاملاً کذب است و لذا صددرصد آن تکذیب می شود. متأسفانه تقوای سیاسی - که در شرایط عادی گوهری نایاب است - در آستانه ی هر انتخاباتی، حتی در بازار سیاه ایمان نیز یافت نمی شود. از این دست بی تقوایی ها را می توان در بازار مکاره ی جماعت سایت «خط نهم» مشاهده نمود.

2- مشاور حقوقی آقای عباسی، امروز چهارشنبه 14 اردیبهشت 84 برای تسلیم شکایتی مبتنی بر مفاد زیر، از مدیریت سایت خبری «خط نهم» به دادسرای کارکنان دولت اقدام نمود:

الف- اثبات ادعای کذب چند!؟ دیدار در روزهای گذشته!؟ با فعالین دانشگاهی.

ب- اثبات ادعای کذب درخواست!؟ ایشان از فعالین دانشگاهی برای اینکه در اولویت اوّل!؟ به هاشمی رفسنجانی و در اولویت دوم؟! به ولایتی رأی دهند.

پ- ادعای کذب «... عباسی بر این عقیده است که در دوران ریاست جمهوری آینده هاشمی، فرصت برای کادرسازی نیروهای جوان اصول گرا بوجود می آید و باید در آن چهار سال آماده ی!؟ تسخیر!؟ انتخابات سال 88 شد ...»

ت- اثبات ادعای کذب «... وی خود را محور!؟ جریان اصول گرا در آینده!؟ دانسته است و از دانشجویان خواسته است به وی برای تشکیل!؟ دولت آینده!؟ کمک کنند ...»

ث- اثبات ادعای کذب «... عباسی بر این عقیده است که چون هیچکدام!؟ از کاندیداهای اصول گرا به جز ولایتی نیروی!؟ مدیریت کشور را ندارند، اگر آنها در رقابت های انتخاباتی پیروز شوند، دولت آنها 3 الی 4 ماه!؟ بیشتر دوام!؟ نمی آورد ...»

ج- اثبات ادعای کذب «... برخی فرستادگان!؟ ستاد هاشمی ضمن پرداخت!؟ کمک هایی!؟ به عباسی، قول مسؤولیت!؟ مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری را در دولت هاشمی داده بودند!!! ...»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

3- لذا ضمن تکذیب مجدد اصل و محتوای خبر منتشره از سوی جماعت بی تقوای حاضر در سایت «خط نهم» به استحضار کاربران گرامی می رساند که از سوی حسن عباسی:

الف- هیچ سخنرانی - مصاحبه - موضع گیری - و غیره در صحنه ی انتخابات، به دلیل ممنوعیت حقوقی ایشان صورت نگرفته و نخواهد گرفت. طبیعتاً هیچ دیدار دانشجویی یا غیره نیز نداشته و نخواهد داشت.

ب- در «له» یا «علیه» هیچ کاندیدایی، به دلیل محدودیت قانونی، موضع گیری نشده و نخواهد شد.

پ- ایشان با هیچ یک از کاندیداها یا اعضای ستاد انتخاباتی آنها دیداری نداشته است و به هیچ کاندیدایی، قول همکاری نداده است.

ث- ایشان از هیچ جریان سیاسی در کشور وامدار نبوده و از هیچ خط و جناح سیاسی کشور حمایت نمی نمایند.

والعاقبة للمتقین

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22627

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تکذیبیه حمایت حسن عباسی از کاندیداتوری هاشمی!؟' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005