Click for Amazing Phone Card








جمعه 30 اردیبهشت 1384

انشعاب در آبادگران، بازتاب

با گذشت كمتر از دوازده ساعت از اعلام حذف قاليباف از فهرست آبادگران، طيف مجلس آبادگران با انشعاب از اين گروه، حمايت خود را از محمدباقر قاليباف اعلام كرد.
به گزارش خبرنگار «بازتاب»، آبادگران كه متشكل از دو گروه پيروز در انتخابات شوراي شهر تهران و مجلس هفتم بود، مهم‌ترين تشكل انشعاب‌كننده از شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب به شمار مي‌رفت و مهم‌ترين علت انشعاب خود را مخالفت با انتخاب علي لاريجاني به عنوان كانديداي نهايي اصولگرايان اعلام كرده بود.

اكنون با انشعاب رسمي، آبادگران به دو طيف «نمايندگان مجلس» و «شوراي شهر تهران» تقسيم شده و آبادگران مجلس در حمايت از قاليباف و آبادگران شوراي شهر با حمايت از احمدي‌نژاد،‌ رو در روي هم ايستاده‌اند.
گفته مي‌شود، علي زاكاني، عضو مؤثر آبادگران در مجلس هفتم به عنوان رئيس ستاد قاليباف برگزيده شده است و حسين فدايي، دبيركل جمعيت ايثارگران و عضو سابق شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب نيز هماهنگ‌كننده اصلي رايزني‌هاي انتخاباتي قاليباف است.اين درحالي است كه مسعود زري بافان عضو شوراي شهر تهران، به عنوان رئيس ستاد انتخابات دکتر احمدي نژاد فعاليت خود را رسما آغاز نموده است .
در اين حال، برخي اخبار از حمايت فرزند يكي از مقامات عالي‌رتبه نظام از قاليباف حكايت دارد. اين شايعه كه مدتهاست در محافل خصوصي اصولگرايان نقل مي‌شود، تاكنون با واكنش‌هاي رسانه‌اي روبه‌رو شده است كه مهم‌ترين آنها يادداشت حسين شريعتمداري، نماينده ولي فقيه در «كيهان» بود.

سخنراني امروز حسين صفار هرندي، معاون شريعتمداري در «كيهان» و احمد توكلي در همايش «27=9×3» كه همايش جوانان شاخه مجلس آبادگران در حمايت از قاليباف به شمار مي‌رود، اولين نشانه آشكار شدن انشعاب در آبادگران است.
گفتني است، عنوان اين همايش به سومين پيروزي اين طيف در نهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري در 27 خرداد، اشاره دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين حال منوچهر متكي، دبير نمايندگان تهران در مجلس هفتم و رئيس ستاد انتخاباتي لاريجاني در تهران بزرگ، در تماس با خبرنگار «بازتاب» گفت: موضع آقاي زاكاني و برخي ديگر از نمايندگان تهران در حمايت از قاليباف، موضع شخصي آنهاست و برآيند نمايندگان تهران در مجلس هفتم، از قاليباف حمايت نمي‌كنند.

اخبار تكميلي حاكي است، در اين همايش كه با حضور بيش از هزار تن برگزارشد،احمد توكلي با بيان اين كه قاليباف در نظرسنجي ها از همه بالاتر است،رسما از وي حمايت كرده است.وي گفته البته اگر در آينده نظرسنجي ها حاكي از محبوبيت يكي ديگر از نامزدهاي اصولگرا باشد، راي ما در سبد او ريخته خواهدشد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22895

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انشعاب در آبادگران، بازتاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005