Click for Amazing Phone Card








شنبه 31 اردیبهشت 1384

مريم بهروزي: انصراف "هاشمي" حضورحداكثري مردم را رقم مي‌‏زند، ايلنا

* جمعيت ايثارگران با حمايت از كانديداي نهايي شوراي هماهنگي زمينه اجماع را بوجود آورد

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير كميته سياسي جبهه پيروان خط امام و رهبري، گفت: هدف اصلي هاشمي در خصوص حضور حداكثري مردم در انتخابات رياست‌‏جمهوري با انصراف ايشان محقق خواهد شد.

مريم بهروزي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با بيان اين مطلب كه هاشمي بارها اعلام كرده كه اگر اصول‌‏گرايان به اجماع برسند، در انتخابات شركت نخواهد كرد، گفت: ما انتظار داريم در صورت اجماع اصول‌‏گرايان هاشمي به قولي كه داده است، عمل كند.
وي تصريح كرد: اميدوارم جمعيت ايثارگران با رجوع به اصل خود و حمايت از كانديداي نهايي شوراي هماهنگي، زمينه اجماع را در بين اصول‌‏گرايان فراهم كند.
بهروزي در اعتراض به سخنان يكي از اعضاي جمعيت ايثارگران مبني بر اين كه هاشمي قصد دارد لاريجاني را به اصول‌‏گرايان تحميل كند، اظهار داشت: اين مطلب از شخصيت هاشمي به دور است و تاكنون هاشمي فشاري بر اصول‌‏گرايان براي اجماع بر روي يك كانديدا وارد نكرده است. وي؛ يكي از اركان نظام است و به منافع مصالح كشور مي‌‏انديشد، لذا براي حفظ منافع كشور، حاضر به هر گونه ايثار و فداكاري مي‌‏باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي احتمال اجماع اصول‌‏گرايان بر روي هاشمي را بعيد دانست و گفت: هاشمي از ابتدا به اعضاي شوراي هماهنگي اعلام كرده بود كه روي من حساب نكنيد و بدون من به بررسي كانديداهاي خود بپردازيد، لذا شوراي هماهنگي بدون در نظر گرفتن ايشان، تمام ساز و كارهاي انتخاب كانديداي نهايي را طي كرده است و برگشتن به همان روند قبلي دور از ذهن است.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22970

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مريم بهروزي: انصراف "هاشمي" حضورحداكثري مردم را رقم مي‌‏زند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005