Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 خرداد 1384

بيانيه مهرعليزاده درباره ردصلاحيت: قضاوت واقعي با مردم است ، ايسنا

* با ارسال اعتراض كتبي به شورا اعاده حق قانوني خود را خواستار شده‌ام

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


مهندس محسن مهرعليزاده، معاون رييس‌جمهور، رييس سازمان تربيت بدني و كانديداي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست‌جمهوري كه در پي عدم احراز صلاحيت خود از سوي شوراي نگهبان براي كانديداتوري رياست‌جمهوري با صدور پيامي اعتراض خود را نسبت به چنين تصميمي اعلام كرد.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، متن پيام وي به اين شرح است:


« بسمه تعالي

ياران و همراهان عزيز و گرامي در ستادهاي انتخاباتي استان‌ها و واحدهاي تابعه

با سلامي آكنده از عشق و محبت

همان‌طوري كه مطلع شديد شوراي نگهبان احراز اين‌جانب را براي كانديداتوري نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري مورد تاييد قرار نداد. از آن‌جايي كه اين‌جانب نظر شوراي نگهبان را در اين خصوص فاقد وجاهت قانوني و مغاير با اصول مسلم و مصرح قانون اساسي مي‌دانم با ارسال اعتراض كتبي به شوراي مذكور خواستار اعاده اين حق قانوني گرديده‌ام و قضاوت واقعي را بر عهده‌ي مردم خواهم گذاشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هم‌چنان كه آگاهيد ورود اين‌جانب در اين عرصه با درك صحيح از شرايط كشور عزيزمان ايران در اين مقطع حساس بوده است تا بلكه بتوانم صادقانه خدمتگزار ملت شريف باشم. پرواضح است كه عرصه‌ي خدمتگزاري منحصر به جايگاه رياست جمهوري نيست و از آن‌جايي كه در كارنامه عملكرد اين‌جانب در گذشته و حال منعكس است در خدمتگزاري به مردم لحظه‌اي ترديد به خود راه نخواهم داد.

انتظار دارم شما دوستان و همراهان عزيز تا حصول نتيجه‌ي قطعي هم‌چنان با قوت بيشتر به فعاليت‌هاي خود ادامه دهيد. هم‌چنين شايسته است هواداران و حاميان بزرگوار را به متانت و آرامش دعوت نماييد، صميمانه دست يكايك شما عزيزان را از دور مي‌فشارم.

پيروز و سرافراز باشيد

محسن مهرعليزاده

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23051

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه مهرعليزاده درباره ردصلاحيت: قضاوت واقعي با مردم است ، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005