Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 4 خرداد 1384

ناطق نوری، رئيس شوراي هماهنگي: بعد از انتخابات حرفهاي سر به مهرم را خواهم گفت ؛ اگر عمري باشد، انتخاب

علی اکبر ناطق نوری در جلسه مشترك شوراي هماهنگي و مسئولان ستاد انتخاباتي دكتر علي لاريجاني گفت: «ما آقای دكتر علی لاریجانی را انتخاب كردیم و تا پایان كار هم هستیم. اصلاً عقلانی نیست كه این همه انتقادات بی‌رحمانه و غیرمنصفانه را تحمل كنیم و بعد كنار رویم، ما كار را تا آخر پیش می‌بریم.»
رئیس شورای هماهنگی ادامه می داده است: «حرف‌های زیادی را در سینه نگه داشته‌ام و بعد از انتخابات، اگر عمری بود، می گویم.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره حضور هاشمی رفسنجانی در صحنه انتخابات اظهار داشت: «ما باید حریم آقای هاشمی را نگه داریم، حتی اگر كسی به نام ایشان و دفاع از آقای هاشمی، به كاندیدای ما تعریضی كرد، باید برخورد صحیح داشته باشیم.»
وی در ادامه درباره کاندیدای نهایی اصولگرایان افزود: «ما هیچ‌گاه با آبروی یك شخصیت فرهیخته بازی نمی‌كنیم. تصمیم شورای هماهنگی این بود، كه ایشان ثبت‌نام كنند و كردند و ما تصمیم داریم تا انتها بایستیم و آقای دكتر لاریجانی هم تا انتخابات در صحنه خواهند بود. ما در كمیته منتخب به كاندیدایی رسیدیم كه صد درصد قابل دفاع است و از نظر كارآمدی، صلاحیت فردی و مقبولیت بر روی آقای دكتر علی لاریجانی به اتفاق رسیدیم».

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23164

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناطق نوری، رئيس شوراي هماهنگي: بعد از انتخابات حرفهاي سر به مهرم را خواهم گفت ؛ اگر عمري باشد، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005