Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 8 خرداد 1384

رفسنجاني: من پولي براي هزينه كردن ندارم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

اكبر هاشمي رفسنجاني گفت: در حال تدوين مطلبي به نام" ميثاق با مردم" هستيم كه به طور نسبي آماده شده است و بزودي در اختيار كساني كه براي سخنراني مي‌‏روند، قرار خواهد گرفت و لازم است آنها نكات اين ميثاق را بدانند و براساس اين ميثاق صحبت كنند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اين كانديداي انتخابات رياست‌‏جمهوري شب گذشته در جمع اعضاي ستاد انتخاباتي خود در مجمع محققين ايران با اشاره به اولويت‌‏هاي ميثاق فراهم شده، گفت: عدالت اجتماعي، كوچك كردن دولت و ايجاد جايگاه شايسته ايران در دنيا از اولويت‌‏هاي اول ماست.
وي با اشاره بر اينكه ايران بايد به جايگاه واقعي خود دست يابد، تصريح كرد: البته جايگاه ايران به طور طبيعي خواسته‌‏هاي ما را در جهان تحميل مي‌‏كند و اتفاقات منطقه باعث شده كه ما در منطقه جايگاه خوبي به دست آوريم.
هاشمي رفسنجاني با تاكيد بر اينكه سياست تبليغي ما تعرض به هيچ نامزدي نيست، گفت: برخي از افراد مطالبي را عليه ما مطرح مي‏كنند كه اين امر كاملاً طبيعي است و ما هم كار خودمان را مي‌‏كنيم.
اين كانديداي انتخابات رياست‌‏جمهوري با بيان اينكه سرنوشت دنيا در دست مردم خواهد بود، گفت: مردم به تدريج سرنوشت خود را در دست مي‌‏گيرند، مانند عراق كه آمريكا نمي‌‏خواست اين اتفاقات در آنجا بيفتد ولي هيچ كاري نتوانست بكند.
وي تصريح كرد: در كشور ما خواست مردم غلبه خواهد كرد، ما از ابتدا با مردم كار كرديم و بايد خواست و مطالبات مردم را درست درك كنيم.
هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: قلب مردم در دست خداوند است، آنها بهتر از هر كسي مي‌‏دانند به چه كسي بايد رأي دهند و اميدوارم هر اتفاقي كه در آينده بيفتد، به نفع مردم باشد.
وي با اشاره به ناهماهنگي‌‏هاي فعلي در ستاد انتخاباتي خود اظهار داشت: چون يك حزب واحد از من حمايت نمي‌‏كند و افراد گوناگوني با ما همكاري دارند، ناهماهنگي‌‏هايي در فعاليت ستاد ديده مي‌‏شود البته ما بايد اين اختلافات را كم كنيم ولي اختلافات را نمي‌‏توان از بين برد.
هاشمي رفسنجاني با بيان اينكه بايد سعي كنيم جبهه‌‏اي مشترك بين تمامي اين گروه‌‏ها ايجاد كنيم، اظهار داشت: نبايد تمام سرمايه‌‏ها را هزينه كرد و بايد سرمايه‌‏اي هم براي آينده و كارهاي بزرگتر باقي بماند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به اينكه نبايد افرادي كه خوشنام نيستند، در ستادهاي انتخاباتي فعاليت كنند، تاكيد كرد: از كساني كه خوشنام نيستند خواهش مي‌‏كنم كه در ستادها فعاليت نكنند حتي اگر صادقانه زحمت مي‌‏كشند و مي‌‏خواهند كار كنند، در خارج از ستاد به فعاليت بپردازند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد بر پرهيز از اصراف در كارهاي تبليغاتي، تصريح كرد: من پولي براي هزينه كردن ندارم و تا كنون هركس هر چيزي كه آورده است، همان را هزينه كرده ايم البته بايد جلوي اصراف گرفته شود، اصراف به هيچ وجه براي ما مفيد نيست.
وي، در خصوص شايعه انصراف از كانديداتوري انتخابات رياست جمهوري، گفت: اين مساله قبلا از طرف دفتر تكذيب شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23411

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: من پولي براي هزينه كردن ندارم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005