Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 15 خرداد 1384

فاطمه هاشمي: به راه انداختن كارناوال شادي فقط يك اقدام تخريبي بود، ايسنا

فاطمه هاشمي رفسنجاني در جلسه پرسش و پاسخ دانشجويان كرمانشاه تاكيد كرد كه به راه انداختن كارناوال شادي تنها يك اقدام تخريبي بودو در اين زمينه شكايتي به وزارت كشور تسليم شده است.


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه كرمانشاه، وي در ابتدا شمول كلي برنامه‌هاي هاشمي را براي تصدي‌گري پست رياست جمهوري در 4 سال آينده برشمرد و گفت: اين برنامه تحت عنوان ميثاق ملي و با شعار «همه با هم كار براي سربلندي ايران» در 14 محور تهيه و تدوين شده است.

وي كمبود وقت و عدم استفاده از امكانات كانال‌هاي دولتي را دو دليل عمده عدم مسافرت هاشمي به مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها اعلام كرد.


هاشمي در پاسخ به اولين سؤال مبني بر اين‌كه در صورت تحت تعقيب بودن پدرتان، وي چه تدبيري براي انجام سفرهاي خارجي در آينده خواهد داشت؟ اين موضوع را شايعه‌اي دروغ دانست كه بيش از 12 سال از زمان مطرح شدن آن مي‌گذرد و در اين مدت با وجود انجام سفرهاي خارجي مكرر هيچ اتفاقي براي وي نيفتاده است.


وي درباره‌ي سخن اخير رفسنجاني مبني بر اينكه « به دليل مشكلات مالي از سفر به استانها معذورم» گفت: عده‌اي اعتقاد دارند كه پدر من جز يكصد مرد ثروتمند اول دنياست، اما من به جرأت اعلام مي‌كنم ايشان جزو يكصد مرد ثروتمند شهر رفسنجان نيز نبوده و زندگي ساده و محقري دارد.


هاشمي به موج تخريبي عليه پدرش اشاره كرد و گفت: از زمان آغاز فعاليت‌هاي سياسي، وي همواره در معرض هجمه تبليغاتي منفي چه در داخل و چه در خارج قرار داشته كه بروز اين وقايع نتوانسته تا به حال كوچكترين خدشه‌اي در روحيه خدمت گذاري و احساس مسؤوليت وي در قبال مردم و نظام وارد سازد.


وي درباره‌ي ارتباط دولت آينده هاشمي با آمريكا اظهار داشت: از ابتداي انقلاب، آمريكا خود به واسطه اشكال تراشي‌ها و ايجاد موانع بسيار، دشمني خود را به نظام ما بارها و بارها اثبات كرد، در حالي‌كه اين كشور بايد بداند كه ايران يك كشور قدرتمند در منطقه است و نمي‌تواند مثل ساير كشورها با ما رفتار كند.


هاشمي در پاسخ به سؤالي درباره‌ي احتمال عدم اقبال عمومي از هاشمي با توجه به نتايج انتخابات مجلس ششم، گفت: هدف پدرم تنها خدمت‌گذاري و احساس مسؤوليت بوده و بواسطه‌ي همين تفكر و ديدگاه خود را در معرض انتخاب مردم قرار داده كه در صورت اقبال عمومي و انتخاب از سوي مردم خادم آنان خواهم بود و در غير اين صورت نيز به فعاليت هاي پيشين خود در سمت‌هاي ديگر به مردم و كشور و نظام خدمت خواهم كرد.


وي در ادامه و در پاسخ به سؤالات مكرر حاضرين درخصوص اموال و دارايي‌هاي خانواده هاشمي، انتصاب مالكيت منطقه‌ي تجاري كيش، برج معروف كشور دبي، شركت هواپيمايي ...، سرمايه‌گذاري بانك‌هاي سوئيس، خريد و فروش عتيقه و ... را شايعه و دروغ سازي‌هاي تخريبي عنوان و اظهار داشت: اقشار زيادي از جامعه تحت تأثير جو سازي‌ها و القائات فكري ناصحيح به ترويج اين شايعات دامن مي‌زنند كه من در همين جا اعلام مي‌كنم، هر گاه فردي سندي مبني بر مالكيت اعضاي خانواده هاشمي از اقلام نامبرده ارائه كرد ما آن ملك را به خود وي تقديم خواهيم كرد.


هاشمي در پاسخ به سؤالي مبني بر تبيين موضوع كارناوال شادي كه اخيرا به حمايت از هاشمي و در تهران برگزار شده بود، اظهار داشت: ما نمي‌دانيم اين اتفاق از كجا و از سوي چه كساني به وقوع پيوسته اما قطعا مورد تأييد ما نبوده و با آن مخالفيم و آن را اقدامي ديگر در جهت تخريب وجهه آقاي هاشمي مي‌دانيم و به همين دليل نيز شكايتي مبني بر پيگيري و توقف اين قبيل اقدامات از سوي همه‌ي ستادهاي هاشمي به وزارت كشور تسليم شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي اظهار داشت: پدر من هيچ ستادي به منظور انجام تبليغات در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري تأسيس نكرده و در اين باره نيز هيچ هزينه‌اي به ستادها پرداخت نكرده است بلكه اين ستادها خودجوش و مردمي به حمايت از هاشمي پرداخته‌اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23771

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فاطمه هاشمي: به راه انداختن كارناوال شادي فقط يك اقدام تخريبي بود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005