Click for Amazing Phone Card








شنبه 21 خرداد 1384

شان پن هنرپیشه مشهور هالیوود، گزارشگر ویژه انتخابات ایران، ايران براي همه ايرانيان

sean2.jpg

"شان پن"هنرپیشه مشهور هالیوود که اسکار بهترین بازیگر مرد امسال را به خود اختصاص داده است، به عنوان خبر نگار و برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری وارد تهران شد.
بنا به گفته یکی از تنظیم کنندگان سفر وی به تهران ،"شان پن" بر اساس علاقه شخصی و به واسطه پوشش خبری و تهیه گزارش انتخابات به تهران آمده و در قالب خبرنگار نشریه "سان فرانسیسکو کرونیکل" تا 27 خرداد در تهران خواهد بود.
به گفته این منبع آگاه ، او از حضور در میان هوادارانش در ایران پرهیز کرده و گفته است که بیشتر مایل به پیگیری اخبار مربوط به انتخابات است.
خوشوقت، مدیر کل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد در باره سفر وی به تهران به ایرنا گفت: "شان پن" از دو روز قبل و برای پوشش اخبار انتخابات ریاست جمهوری وارد ایران شده است.

sean3.jpg

گفتنی است، وی در فیلم های معروفی چون "21 گرم" و "مایستیک ریور" بازی کرده و خود نیز فیلم هایی چون "قول" با بازی جک نیکلسون و اپیزود هشتم فیلم "11 سپتامبر" را کارگردانی کرده است. او همسر اول "مادونا" خواننده معروف آمریکایی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنا به گزارش رسیده ، در میان خبرنگاران خارجی که برای پوشش خبری انتخابات به ایران خواهند آمد، نام کریستیان امانپور خبرنگار ارشد شبکه سی.ان.ان نیز به چشم می خورد و حضور این خبرنگاران در ایران، نشانه اهمیت این رویداد سیاسی برای جامعه جهانی است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24208

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شان پن هنرپیشه مشهور هالیوود، گزارشگر ویژه انتخابات ایران، ايران براي همه ايرانيان' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005