Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 23 خرداد 1384

سرداران سپاه (قالیباف - ضرغامی) برنامه های انتخاباتی صدا وسیما را قبضه کردند، وبلاگ طرفداران دکتر علی لاریجانی

[وبلاگ طرفداران دکتر علی لاریجانی]

شب گذشته دکتر لاریجانی در برنامه ویژه خبری شبکه 2 حاضر و به سوال مجری این بخش خبری- که گویا از طرف سرداران سپاه(ضرغامی و قالیباف)دستور داشت تا به طور دائم به میان سخنان لاریجانی پریده و هر چه می خواهد بگوید -پاسخ گفت.
به گزارش «وبلاگ طرفداران دکتر لاریجانی»،این مجری شبکه دوم سیما (حیدری) به طور دائم و پس از هر سخن لاریجانی با موضع گیری شدید ،قصد داشت برنامه سرداران سپاه را به نحو احسنت پیش ببرد.
اما لاریجانی در میان یکی از پرسشهای این مجری گفت:«بگذارید سخن بنده منعقد شود بعد هرچه می «خواهید بپرسید.
گفتنی ست آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز امشب در همین برنامه خبری با چنین شرایطی مواجه شده بود که ایشان نیز با پاسخ «بگذار حرفم را بزنم،وقت را نگیر» به شکل فوق العاده جالبی این مجری را به سکوت واداشتند.
مجری در قسمتی دیگری از سخنانش به طرز شگفت انگیزی از آیت الله رفسنجانی پرسید:«آیا باز هم به مانند دوران گذشته ،طرفداران شما شعار خواهند داد که «مخالف هاشمی،مخالف پیغمبر است«.اما رفسنجانی در پاسخ گفت:خیر.اینگونه که می گویند نیست.آن شعر چنین بود«مخالف هاشمی،مخالف رهبر است» «مخالف رهبری،مخالف پیغمبر است .«
از سویی هنوز به یا داریم که صداوسیما چندی پیش ،فیلم تبلیغاتی دکتر معین را از تونل وحشت سانسور گذراند و باز حق کاندیدای دیگر را از هوادارانش دریغ کرد.
این در حالیست که قالیباف در این برنامه بدون کوچکترین سوال چالشی ، درباره برنامه مشاوران خود (و نه برنامه های خود را) توضیخ می داد.
راست گفته بود یکی از طرفداران آیت الله رفسنجانی که آقایان ضرغامی و قالیباف (که این روزها به طرز شگفت انگیزی بر علیه رفسنجانی فعالیت می کند)نمی دانند که هاشمی رفسنجانی به اندازه سن هر دوی آنان فعالیت سیاسی داشته و هر چه باشد(که بی شک آنطور که می گویید نیست)از استوانه های این انقلاب است
شنیده های ما حاکیست در روزهای گذشته دیدارهای ضرغامی و قالیباف به بیشترین حد خود رسیده است
همچنین روزنامه جام جم به دستور ضرغامی تبدیل به ارگان انتخابتی قالیباف شده و نوشتن از سایر کاندیداها در این روزنامه ها منع شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

البته حامیان لاریجانی هرگز نخواسته و نمی خواهند به مانند سردار قالیباف نیروی انتظامی را تبدیل به ستاد تبلیغاتی شود اما حداقل خواهان آنند کمتر به حمایت آشکار از کاندیدایی بپردازد و بیشتر به رعایت
حقوق آنها وفادار باشد..
در صورت ادامه این روند از سوی صداوسیما و ستاد قالیباف طرفداران سایر کاندیداها به این نوع بی عدالتی انتخاباتی به شدت واکنش نشان خواهند دادچه طرفداران دکتر معین،آیت الله رفسنجانی،احمدی نژاد وسایر نامزدها در این بی عدالتی ضرغامی و قالیباف شریک ما هستند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24345

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سرداران سپاه (قالیباف - ضرغامی) برنامه های انتخاباتی صدا وسیما را قبضه کردند، وبلاگ طرفداران دکتر علی لاریجانی' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005