Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

مصطفي تاج زاده: تاکنون معين انتخاب اول شهروندان ايراني است، امروز

به گزارش سايت امروز، مصطفي تاج زاده معاون سابق سياسي وزير كشور آخرين تحولات انتخابات را اعلام كرد.
وي گفت: اطلاعاتي كه از سراسر كشور واز شهر و روستا به دست ما رسيده است حاكي از اين است كه تاكنون دكتر معين بيشترين آراي شهروندان را به خود اختصاص داده و در صدر جدول برگزيدگان ملت ايران است.
مشاركت مردم در مجموع قابل قبول بوده و بسياري از حوزه ها ميزبان تعداد قابل توجهي از هموطنان ما هستند.
وي افزود: روشن است كه اكثريت آرا اين دسته از هم ميهنان نيز به نام نامزد اصلاح طلبان پيشرو به صندوق ها ريخته خواهد شد.
تاج زاده درباره آراي محافظه كاران گفت: آراي جناح محافظه كار بين آقايان احمدي نژاد، و قاليباف تقسيم شده است اگر چه اراده اي در 48 ساعت گذشته در صدد بود كه همه آرا به نام يك نامزد به صندوق ها ريخته شود. به عبارت ديگر وقتي آنان از اجماع نامزدها در بالا نااميد شدند تلاش كردند اين اجماع در پايين و در بين راي دهندگان شكل بگيرد . اما در عمل آراي آنان به نام يك نامزد مورد حمايت به صندوق ها ريخته نشد.
به اين ترتيب به نظر مي رسد آقاي هاشمي رفسنجاني نفر دوم انتخابات باشد و اگر دكتر معين در دور اول انتخاب نشود به احتمال زياد در دور دوم با آقاي هاشمي رفسنجاني رقابت خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تاج زاده در خاتمه افزود: همه شهروندان بايد با هوشياري بر حوزه هاي انتخابات نظارت كنند تا كساني هوس اقدامات خلاف قانون به خود راه ندهند.
وي در پايان تاكيد كرد: عليرغم وضعيت خوب نامزد جبهه دموكراسي خواهي و حقوق بشر، انتظار مي رود، هم ميهناني كه تاكنون به حوزه هاي راي گيري مراجعه نكرده اند، ضمن مشاركت در اين انتخابات سرنوشت ساز، پيروزي قاطع تر دكتر معين را در دور اول رقم زنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24656

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصطفي تاج زاده: تاکنون معين انتخاب اول شهروندان ايراني است، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005