Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

بيانيه احمدي نژاد، ايسنا

« ملت بزرگوار و شجاع ايران

سپاس و حمد بي‌پايان سزاوار خداوندي است كه هدايت قلوب بندگانش به دست اوست. هم او كه پاداش اهل تقوا را نزول رحمت و گشودن درهاي بركت آسمان‌ها و زمين معرفي كرده و توكل بر او را مايه تدبير امور خلق به دست خود قرار داده است. دست توانائي كه بالاتر از او نيست و قدرت قاهره‌اي كه همه مقهور او هستند. درود و سلام خدا بر پيامبر رحمت و ائمه صلوات الله عليهم اجمعين به ويژه امام حاضر حجت حق حضرت مهدي (عج) كه صاحب اصلي كشور است و با عنايت او دست اجانب از مملكت اسلامي كوتاه و بساط ظلم و استبداد برچيده شد.

سلام و درود خدا بر ملت شجاع ايران كه با تاسي از امام راحل عظيم‌الشان و پيروي از سلاله رسول الله، مقام معظم رهبري دگر بار جلوه‌اي از قدرت و اراده خداوند جل و علي را به نمايش گذاشتند. روز 27 خرداد ماه برگ زرين ديگري بر حماسه‌هاي انقلاب اسلامي افزودند و بر عهد خود در حمايت از نظام اسلامي و رهبر معظم انقلاب از يك طرف و در مخالفت با نظام سلطه جهاني از طرف ديگر پاي فشردند و عزت خدا و رسول را معنا كردند كه ” العزه لله و لرسوله و للمومنين”.

اينجانب به عنوان خدمتگزاري كوچك مراتب ارادت، اخلاص، ‌تشكر و سپاس صميمانه و خالصانه خود را به پيشگاه ملت بزرگوار و شجاع ايران ابراز مي‌دارم. در طول دوره تبليغات انتخاباتي، جمع كثيري از خواهران و برادران در سراسر كشور بر حسب احساس وظيفه اسلامي و انقلابي، بي نام و نشان زحمات زيادي متقبل شده و بدون پشتوانه مادي و با قلب‌هاي مالامال از ايمان با دعوت حضوري و گفتگوي خالصانه، منويات خود را تبليغ كردند كه از همه آنان تشكر و قدرداني مي‌نمايم. همچنين از ساير نامزدها كه خود را در معرض آراء مردم قرار دادند و موجب حضور حداكثري آنان را فراهم كردند، سپاسگزاري مي‌كنم. خواهران و برادران عزيز، هنوز در نيمه راه هستيم. از همه ملت ايران صميمانه دعوت مي‌كنم بار ديگر با حضور پر شكوه خود در جمعه آينده به نامزد نهائي خود راي دهند و اهميت كثرت آراء رئيس جمهور منتخب را كوچك نشمرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هر كس انتخاب شود رئيس جمهور و نماينده همه ملت ايران خواهد بود، آراء بيشتر، پشتوانه قوي براي او در پيشبرد مقاصد دولت و نظام اسلامي و موجب عزت و سربلندي ملت ايران است. اميدوارم حاصل حضور پر شكوه مردم در انتخابات مرحله اول و دوم مايه خشنودي حضرت ولي عصر (عج) و عنايت بيشتر آن حجت حق به اين ملت عزيز و فداكار باشد.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24734

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه احمدي نژاد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005