Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 30 خرداد 1384

محمود معتقدي، عضو کانون نويسندگان: خرد جمعي حكم مي‌‏كند به "هاشمي رفسنجاني" راي دهيم، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

براي مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري , خرد جمعي حكم مي كند كه به " هاشمي رفسنجاني" راي بدهيم.

"محمود معتقدي" ، شاعر و عضو كانون نويسندگان ، در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و انديشه ايلنا , ضمن بيان اين مطلب افزود : دلائل زيادي وجود داشت كه در دوره اول انتخابات شركت نكنم ؛ ضمن اين كه بسياري از شعارهاي دكتر معين ايده‌‏آل بودند و احساس مي كردم اگر شرايطي به وجود مي‌‏آمد و به اصلاحات مجال داده مي شد تا معين شعارهاي خود را عملي كند ، قطعا تفاوتي در وضعيت موجود به وجود مي آمد.
وي در ادامه تصريح كرد : براي مرحله دوم احساس مي كنم ، مردم بايد با تعقل بيشتري كانديداي مورد نظر خود را انتخابات كنند و در پي خرد جمعي باشند.
اين شاعر ادامه داد : دور دوم انتخابات بسيار حساس‌‏تر از دور اول آن است و با توجه به اين كه دو كانديدا در مرحله دوم حضور دارند و هر كدام داراي نگرشي خاص هستند ‌‏, بهتر است كه با عقلانيت بيشتري پاي صندوق هاي راي برويم.
معتقدي گفت ‌‏: در حال حاضر هنوز كانديداي مورد نظر خود را انتخاب نكرده ام ولي با توجه به شرايط موجود ، " هاشمي رفسنجاني " تا حد زيادي مي تواند پاسخگوي خرد جمعي باشد.
وي در ادامه با اشاره به شعارهايي كه كانديداهاي رياست جمهوري براي آزادي بيان مطرح كرده اند ، افزود ‌‏: با توجه به نيازي كه در جامعه ما نسبت به آزادي بيان و انديشه احساس مي شود ، مردم از اين مطالبات نمي گذرند و بر اساس ديدگاه هايي كه دارند ، از كانديداهاي مورد نظر خود خواستار ايجاد دفرم هاي اساسي در حوزه‌‏هاي اقتصادي و فرهنگي هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معتقدي در خاتمه گفت : از جمله اين مطالبات مدني ، فرهنگي و آزادي انديشه ، آزادي زندانيان عقيدتي و سياسي از جمله ناصرزرافشان و اكبر گنجي و برخي ديگر از كوشندگان فرهنگ است.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24858

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمود معتقدي، عضو کانون نويسندگان: خرد جمعي حكم مي‌‏كند به "هاشمي رفسنجاني" راي دهيم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005