Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 2 تیر 1384

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: از 104 پرونده متخلفان انتخاباتی 26 مورد منجر به بازداشت شده است، مهر

کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور بعدازظهر امروز با حضور وزرای کشور، اطلاعات و نماینده ویژه رئیس قوه قضائیه در پرونده تخلفات انتخاباتی و رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در دفتر وزیر کشور برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری "مهر" به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات کشور حجج اسلام آقایان زرگر و بهرامی در گزارش خود اعلام داشتند:

-تشکیل 104 مورد پرونده تخلف مربوط به مرحله اول انتخابات که در 26 مورد منجر به بازداشت متخلفان شده است.

-دستگیری فردی به نام علی بدری یکی از عوامل موثر در کرج که در مرحله اول انتخابات اقدام به تهیه و توزیع گسترده و انبوه CD های تخریبی بر علیه یکی از نامزدهای انتخاباتی می نمود.

-دستگیری مسئول حراست یکی از مراکز آموزشی در قزوین که برای تهیه پوسترهای تخریبی بر علیه یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی با یکی از چاپخانه ها قرارداد بسته بود و جلوگیری از اقدام آن.

-کشف و توزیع 20 هزار تراکت تبلیغی بر علیه یکی از نامزدهای انتخاباتی.

-تشکیل 44 مورد پرونده برای عناصر وابسته به یکی از تشکیلات نظامی در رده های مختلف که به طور غیر قانونی به فعالیتهای انتخاباتی و یا فعالیتهای تخریبی انتخاباتی مبادرت کرده اند و همچنین دستگیری یکی از عناصر مشهور آنان که ضمن انجام سخنرانی های تخریبی بر علیه یکی از کاندیداها اقدام به مخدوش نمودن چهره نظام و سیاه نمائی گسترده نموده و CD های آن، در سطح وسیع توزیع شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین در این جلسه مقرر شد، تخلفات انتخاباتی بویژه تخلفات احتمالی که دستگاههای غیر مسوول در امر انتخابات بر اثرگذاری به رای مردم و با استفاده از عوامل عمومی و امکانات انجام می دهند مشخص شده نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برخورد سریع برای جلوگیری از تخلف و برخورد با متخلفان انجام دهند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25063

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: از 104 پرونده متخلفان انتخاباتی 26 مورد منجر به بازداشت شده است، مهر' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005